אחרי שהתינוק שלנו מתפנק כולנו ישנים בלילה.

מותג מוצרי התינוקות המוביל ג'ונסונס® משיק מוצרי טיפוח עם ערך מוסף
 "שיטת שלושת השלבים" המסייעת לתינוקות להירדם מהר ולישון זמן רב יותר.
סדרת מוצרי "לפני השינה" בלווי ספר ייעודי ושיר ערש לפני השינה.

מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי ג'ונסונס® מציג את "שיטת שלושת השלבים" לשגרת שינה טובה יותר המסייעת לתינוקות להירדם מהר יותר ולישון זמן רב יותר. 


ממחקר רחב היקף שערך המותג ג'ונסונס® בנושא שנת תינוקות, הוכחה יעילותה של  שגרת ההכנה לשינה. במחקר השתתפו למעלה מ-45,000 תינוקות מרחבי העולם, נצפו ונלמדו מגוון דפוסי התנהגות במהלך זמן השינה ב-20 מדינות שונות מסביב לעולם. מהמחקר לו היו שותפים פרופסורים מרחבי העולם וכן נציגות של אנשי אקדמיה ומחקר ישראלים, עולה כי כבר לאחר 7 ימים  של יישום שיטת שלושת השלבים התינוקות התעוררו במצב רוח טוב יותר, יקיצות הלילה שלהם פחתו ב-38% והיו ערים פחות זמן ביממה (פחות 32%). והאימהות, חשו הרבה פחות עייפות (45%).

שיטת שלושת השלבים של ג'ונסונס® המסייעת לתינוק להירדם מהר יותר ולישון זמן ארוך יותר:
שלב 1 אמבטיה חמימה  - אמבטיה הכוללת מים חמימים ונעימים מסייעת לתינוק לדעת כי זה הזמן לישון.
שלב 2 עיסוי מרגיע – עיסוי כחלק מטקס זמן השינה, יכול לסייע לתינוקות לישון טוב יותר. ניחוחות נעימים ומוכרים יכולים לגרום לתינוק לתחושת שמחה ורוגע ולהוביל לשיפור במצב הרוח של התינוקות.
שלב 3 זמן שקט – ניתן להרגיע את התינוק על ידי פעולות שקטות כגון קריאה, שירה או האזנה למוזיקה מרגיעה.

  
אתגר השינה הגדול של ישראל!

הצטרפו לקבוצה להדרכת הורים עייפים שרוצים להתמיד במשך שבוע ויותר ולקבל לכך ליווי ותמיכה.
ההרשמה לקבוצה ללא תשלום כאן תוכלו ליהנות מהדרכה יומיומית  לישום השיטה עם מגוון עצות נוספות שיעזרו להם להתמיד בתהליך השינה ולסייע לתינוקות שלהם לישון טוב יותר.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 13-20/11/16 – ניתן להירשם עד חצות ביום שני 12/11, כאשר תתחיל הפעילות לא ניתן יהיה להצטרף יותר לקבוצה. https://www.facebook.com/groups/1843019975984788/

הקבוצה נקראת- אתגר השינה הגדול של ישראל.

המוצרים

אל סבון אמבט לפני השינה™ ג'ונסונס®
מכיל תמצית NaturalCalm™ - תערובת מיוחדת של ניחוחות עדינים הרשומה כפטנט,  בעל נוסחה ייחודית השומרת על תחושת הרכות של העור וכולל את נוסחת הקץ לדמעות® העדינה לעיניים, ללא פראבנים.

תחליב לפני השינה™ ג'ונסונס®  מכיל גם הוא את תמצית NaturalCalm™ הנוסחה עדינה ומתאימה לעורו העדין של התינוק, הוכח מחקרית שמשאיר את עור תינוקך רך וחלק למגע כל הלילה, ונבדק דרמטולוגית.

להשלמת המהלך וכמענה לשלב השלישי של "זמן שקט" , משיקה  ג'ונסונס® גם ספר לפני שינה. הספר "המסע בעקבות השינה המתוקה" מותאם אישית לילד הן מבחינה שמית והן מבחינה מגדרית (גרסת בנים וגרסת בנות). 

הספר משווק בימים אלו במסגרת מבצע ברשת סופר פארם במסגרתו קונים 2 מוצרי ג'ונסונס® ומקבלים את הספר במתנה. בתוקף 9/11/16.