המבורגר מבשר משובח עסיסי וטעים אוכלים ב Le Bistro Bar

המבורגר משובח ומפתיע בטעמיו, אוכלים ב Le Bistro Bar, 106il מסעדות
יצאנו לטעום את תפריט ההמבורגרים החדש שבמסעדה המצוינת לה ביסטרו- בר, יצאנו מרוצים, שבעים ויש לנו המלצות...
מסעדת ביסטרו בר, כבר ידועה במגוון מנות הבשר ותפריט האלכוהול העשיר שבה. 
כיום, מציעה המסעדה מגוון מנות של המבורגרים, בהתאם לחיך ולמצב הרוח שלכם, תוכלו גם להתפרע עם מגוון תוספות ורטבים או להחליט ללכת על ווריאציות קלאסיות יותר. 
תרצו חריפות מקסיקנית? תקבלו! תבקשו נגיעות אסיאתיות במנה? תקבלו! תרצו להתפרע עם תוספות של גבינה מיוחדות, גם זה אפשרי! התפריט הולך לכל מיני כיוונים והתוצאה- מעולה!
[caption id="attachment_35987" align="aligncenter" width="500"]המבורגר משובח ומפתיע בטעמיו, אוכלים ב Le Bistro Bar, 106il מסעדות המבורגר משובח ומפתיע בטעמיו, אוכלים ב Le Bistro Bar[/caption]


Le Bistro Bar , ממוקמת מתחם עזריאלי בחולון תפריט ההמבורגר שלה מבוסס על 250 גרם בשר טרי ומשובח שנטחן במקום, המוצע ב-5 וורסיות שונות.
כל מנה מגיעה עם שתי תוספות לבחירה: צ'יפס, סירות תפוחי אדמה, פירה או סלט ירוק.
תפריט מנות ההמבוגר כולל את המנות הבאות:
המבורגר קלאסי – בצל סגול, חסה, עגבניה ומלפפון חמוץ.  59 שקל.
צ'יינה טאון – מלפפון חמוץ, ירקות מוקפצים (זוקיני, גזר, בצל וגמבה) ברוטב אסיאתי.  61 שקל.
אמריקנו- מקסיקנו – בצל סגול, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, גואקמולי, צ'יפוטלה ומיונז.
LBB נורמנדי – בצל סגול, חסה ועגבניה, צהובה ופרמז'ן, בליווי יוגורט עיזים. 64 שקל.
FAT  BOB – המבורגר טקסני עם בצל סגול, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, פטריות ובצל מוקפצים, ברביקיו, ביצת עין, וזילוף של רוטב הבית. 64 שקל.
אנו ממליצים במיוחד על שתי מנות עיקריות שהפתיעו אותנו עד מאוד! הראשונה, נורמנדי, שעל אף תערובת הגבינות שבה, המנה מעודנת מאוד, ושילובם של הטעמים ערבים לחך בניחוח מושלם. 
הלכנו על הקלאסי, במיוחד כדי להרגיש את רמת האיכות נטו של הבשר, במידת עשייה של medium well מדובר במנה קלאסית מנצחת לכל אוהב בשרים.
לעניין התוספות ממליצים מאוד על כל הארבעה! סירות תפוחי האדמה והציפס בטיגון אבל ישנה אופציה של פיירה ואורז לאלו שרוצים שלא "להעמיס בקלוריות".  
[caption id="attachment_35998" align="aligncenter" width="500"]FAT BOB המבורגר משובח עם מגוון מרכיבים שהופכים את המנה למושלמת 106il ישראל לייף סטייל מגזין מסעדות FAT BOB המבורגר משובח עם מגוון מרכיבים שהופכים את המנה למושלמת[/caption]
לצד תפריט ההמבורגרים החדש, ממשיכים במסעדת Le Bistro Bar  להציע מבחר עשיר של ארוחות בוקר ומנות ראשונות, ביניהן קרפצ'יו סלק, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייק אנטריקוט, ניו יורק סטייק, המבורגר, שניצל, סטייק סלמון, ועוד ועוד. בצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל. ליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.
בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של עוגות עוגות קראנץ', עוגות גזר, עוגות תפוחים, עוגיות חמאה במילוי ריבה, עוגיות גרנולה, קרואסונים במילויים שונים ועוד. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.
[caption id="attachment_36000" align="aligncenter" width="500"]המבורגר משובח ומפתיע בטעמיו, אוכלים ב Le Bistro Bar, 106il מסעדות LBB נורמנדי המבורגר משובח ומפתיע, ההמלצה שלי 106il ישראל לייף סטייל מגזין מסעדות[/caption]
שירות אדיב וחביב של המלצר איליה הוסיפו לערב המהנה והטעים במיוחד LE BISTRO BAR 
LE BISTRO BAR   7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. בימי שני אוכלים במסעדה ונהנים מצפיה ברקדנים שבמתחם עזריאלי.
כתובת: רחוב הרוקמים 26, מתחם עזריאלי חולון. לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il/