ריסים ארוכות צפופות ומלאות זה הטרנד המבוקש ביותר בתחום היופי והאיפור פנים, אז במקום ריסים מלאכותיות וזמניות, הכירו את הטיפול הקוסמטי החדשני והטבעי - הרמה והחלקת הריסים! הרמת ריסים למודגשות צפופות וארוכות במראה צעיר, מלא חן ויופי. 


הטיפול החדשני מביתjuicy lashes  מאפשר להגביה, להאריך את הריסים ולהעניק לריסים מראה צפוף וטבעי. במהלך הטיפול, מוגבהים הריסים כלפי מעלה ומעניקים לעיניים מבט עצמתי צעיר ומודגש.
הטיפול החדש, משלב הרמה וצביעה של הריסים ללא כל הדבקה או הלחמה. 

מוקד ההסתכלות תמיד מתנקז לאזור העניים כך שפאשיניסטה כמוני ישר יצאה לבחון את ההמצאה ואכן התוצאה נפלאה! 
בצילום אלדד אביגד ואנוכי....


התנסות בטיפול הארכת הריסים עברתי אצל המאסטר המוכשר אלדד אביגד. הטיפול במכון יופי של אלדד אביגד נמשך כשעה והתוצאה גרפה מחמאות רבות. לפתע העניים הפכו לעצמתיות ובולטות יותר, ללא שום צורך במסקרה. הטיפול מבטיח שהריסים יישארו במצבם בין 8-12 שבועות (תקופה התואמת את אורך חיי הריס).
הטיפול נעשה באמצעות חומרים איכותיים בשילוב קרטין העוטף את השערה ומעבה אותה ומכאן התוצאה של צפיפות רבה יותר של הריסים. הטיפול אינו כואב או לא נוח אבל לא מענג....

לדברי אלדד אביגד, המומחה שלי להרמת הריסים, הקוסמטיקאי נציג חברתjuicy lashes  בישראל מציין: השימוש בטיפול מסוג זה מאפשר בקלות רבה יותר להראות טבעית ויפה יותר. 
איפור והרמת ריסים בבצוע אומן האיפור והקוסמטיקאי, אלדד אביגד


הטיפול ניתן לביצוע אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד, מתאים לכל אחת, בעיקר לבעלות ריסים מסורבלים או ישרים מדי. התוצאה המתקבלת פשוט מושלמת וסליחה על חוסר הצניעות... 

מחיר הטיפול – 350 ש"ח
ההמלצה שלי הרמת ריסים רק אצל אלדד אביגד.

לפרטים נוספים ניתן לגלוש באתר: www.eldadavigad.co.il