לגבר שלי יש חולצת פינגווין!  מי לא רוצה בעצם? כל כוכבי הקולנוע עם מותג פינגווין, אז הגבר שלי לא? 


צילום יח"צ
ההיסטוריה של מותג פינגווין מרתקת. מעוררת השראה לסיפור הצלחה, ענק ממדים ומודעות בינלאומית. מהתחלה של המצאה פרקטית, של יצרן בגדי צבא לחילים munsingwear לחולצת צווארון גולף לחימום, לאייקון אמריקאי. פינגווין מותג מוביל בינלאומי לבגדי גברים.
צילום יח"צ

בהשקת פינגווין, קולקציות הגברים לקיץ הישראלי 2017 , ניצבו מיטב הדוגמנים והכוכבים הישראלים שלנו. אירוע נוצץ שנערך בפאב תל אביבי מפורסם, הומה קהל מוזמנים רבים.

צילום: רות ברונשטיין ההמלצה שלי 

פינגווין - סגנון הקומופלאש הנוגעים בכל, מנעד טישרט לפולו. בין הקולקציות שהוצגו בנוכחות סלאב ואנשי תקשורת, אהבתי במיוחד את הקולקציה בגווני אפורים, מאפיינים מהחורף שלקחו צעד קדימה לחולצות קיץ מכופתרות בסגנון רטרו צעיר וסקסי במיוחד. סגנון מודפס, עם בדים קיצים טבעיים.

קולקציה נוספת במנעד רחב של צבעוניות נועזת בגווני צבעי אדום וורוד, צבעים שמותגו בעבר לנשים כאן הן מרנינות, ומיוחדות, קורצות אל עולם הקובוי הגברי. הופיעו מגוון אקססוריז תואמים להאוטפיט בצבע אדום לוהט.


 במיוחד הקיץ, בעונה זו ורוד יכול להראות הכי גברי שיש, צבע הגלידה, צבע קיצי הולך השנה להיות הכי טרנדי. 
נשים, אל דאגה, הגברים לא ייקחו לכן את המלתחה, הקולקציה גברית במיוחד, שלא תתבלבלו עם בצבע....

בנוסף בולטים ביופיים הדפסים של פסים המתמזגים עם צבע הורוד הטרנדי.
לגברים שעדיין יתקשו לענות על הקוו האופנתי המהפכני עם צבע הוורוד, ישנם תוספות צבעים נוספים, השראה מעולם הספארי ועולם הרטרו בצבעי כחול, חקי, חום וקרם. כל הבדים נעימים רכים ובוודאי גם נוחים.

כמי שרוכשת לבן זוגה את מירב הבגדים, למעט בגדי ספורט ונעלי ספורט, ההמלצה שלי, לא  להגביל את עצמנו לצבעים מסוימים, כל קשת הצבעים יכולה להיות בחירה מוצלחת לגבר שלך. 


העיקר שיתאים לצבע העור וישתלב עם סגנון האוטפיט שנבחר. 




רות ברונשטיין ההמלצה שלי, כתבת אופנה, אמנות, טפוח ולייף סטייל