2017 שנת הסחר המקוון הגדול ביותר בתולדות הטכנולוגיה האנושית עד כה!

שינוי בהרגלי הצריכה של הקהל הישראלי ומעבר לרכישה באון ליין, מתפתח בצעדי ענק!

דואר ישראל, מרכז הסחר המקוון לחבילות. רות ברונשטיין

כיצד נערכים לכך בדואר ישראלמה יעלה בגורל המשלוחים, בעקבות הצמיחה הטכנולוגית?
דואר ישראל, מרכז הסחר המקוון לחבילות.

2017 שנת הסחר המקוון הגדולה ביותר בתולדות האנושות והטכנולוגיה עד כה בארץ. שיאה מסתמן בחודש הזה והבא. בלאק פריידי והסייבר מאנדיי יחול שבוע הבא.


דואר ישראל, מרכז הסחר המקוון לחבילות. רות ברונשטיין ההמלצה שליההתרגשות בשיאה, כי מי לא אוהבת לקנות בגד ב3 יורו כשעלותו בישראל מינימום 30 יורו... כמי שלוותה את ענף הדיגיטל, מראשית דרכו וצמחה יחד אתו, מבלי לעמוד בקצב (ואני דווקא היפר אקטיבית, מכורה לטכנולוגיה) התעצמותו ואפשרויות הקדמה המרגשים.  
לא פחות מכך, אני חוששת מקצב הגדילה של תחום הצריכה בישראל לעומת יכולת פתרונות השילוח.
לפי דברי  "חיים מזעקי סמנכ"ל תפעול בדואר ישראל בחודש זה צפויות להיכנס 7 מיליון חבילות מרכישות און ליין ומשקל כ 1.5 טון, הכמות כפולה מזו שהייתה בשנה שעברה והמגמה רק תמשיך...
 הצהרה כזו מאדם שכל קבלת חבילותינו מופקדות בידיו קצת מגבירות את החשש. מה עושים? 
מבקרים, במרכז התפעול של הסחר המקוון החדש בדואר ישראל. כדי לבשר לכם מה חדש, ובעיקר לענות על השאלה מה יעלה בגורלן של החבילות הרבות שאני מתכננת לרכוש בהמלצתכם.

הפתעה!  תעשו delit מכל מה שידעתם וחשבתם על הדואר ישראל קודם, אין יותר צבי שרץ, לא יונת דואר, אין מיליון ידיים עובדות ותחנות עד שמקבלים את החבילה. לא מבזבזים יותר זמן, לא צריך לקחת מספר בסניף הדואר, לא צריך לדאוג היכן החבילה. אפשר לרכוש באתרי סחר בינלאומי גם אלו שאין להם כ. אשראי, ועוד המון אפשרויות. ועל כך אספר לכם בקצרה:

דואר ישראל, מרכז הסחר המקוון לחבילות. רות ברונשטיין ההמלצה שלידואר ישראל החכים להבין את הפוטנציאל האדיר הטמון בסחר המקוון והקדים להבין את המחר: מגמת השינוי בהרגלי הצריכה של הקהל הישראלי, פתוח מענה ושירות הולם לשינוי המתחולל.  במיוחד בישראל הנחשבת מעצמה טכנולוגית, לצד מחירים גבוהים מאוד ביחס למדינות רבות ואחרות בעולם. לא פלא שדואר ישראל בחר להשקיע כאן בציוד וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, מרכז הסחר המקוון לחבילות מחולל שינוי, דור חדש של לוגיסטיקה, המציגה פשטות ונוחות בקבלה מהירה ובטוחה של החבילות.
מנוסטלגיה ללוגיסטיקה חדשנית מהירה כסרט נע– השינוי מתחיל מכאן, על שטח עצום של 18 דונם מתפרש מרכז החלוקה החדש והעצום של דואר ישראל,  מתהליך מייגע של מעבר חבילות מבטן המטוס, פריקה לבידוק בשדה נתב"ג, אסוף לדואר, פריקה, וכו' לשינוע מתוחכם, יעיל, מהיר ומאתגר במיוחד.
סיור במרכז הסחר המקוון של דואר ישראל
המרכז מעסיק כ 300 עובדים ביום ו30 בלילה, הגעתי בשעות הערב, עובדים כמעט ולא הורגשו בשטח, אבל סדר מופתי ומכונות שינוע רבות כן.
בכניסה למתחם, משאית פורקת את הקונטיינר מכל החבילות שמגיעות לכאן כיחידה אחת סגורה עם פלו מבה מנתב"ג. מר מזעקי מציין: "לא נוגעים בשום פריט לפני בדוק ושיקוף החבילות" הקונטיינר הגיע לכאן ישירות מבטן המטוס במשקל כ  2 טון על משטח מיוחד,  זוהי רצפה עם גלגליות שמניעה את הסחורה. השקים נפרקים ישר על המסועים, כל מסוע מותאם לסוג מסוים של שקים בהתאם לתווית המצוינת עליו. זהו הסכם בינלאומי לזיהוי חבילות לפי סימנים. אם יוצר יתר עומס במסוע כשלהוא, מהירותו תואץ והוא יוקדם כדי לנטל פקק. הכל עובר שינוע דרך מחלקת פיקוח אנשי המכס.

כאן המכס הוא הקובע ושולט. המכס מיצג את מערכת הפקוח הממשלתית וקובע אם החבילה תעוכב או תשתחרר. נכון להיום, חבילות חשודות צריכות לחזור למכס בת"א. אך המטרה שבעוד 3-4 חדשים מחלקת אנשי מכס ישבו כאן. דואר ישראל הכין עבורם, מקום מרווח לטובת זירוז משלוח חבילות ויעילות המערך הלוגיסטי.

הידעתם? כל ציוד אלקטרוני חייב לעבור בדיקה נוספת, יש מקצה משוריין ונפרד. הודעה מקוונת נמסרת לטלפון נייד של הלקוח, במדה ונדרש לשלם מכס כדי לקבלה..
דואר ישראל, מרכז הסחר המקוון לחבילות. כרטיס מט"ח, רות ברונשטיין ההמלצה שלי
השלב הבא שינוע מהיר למערכת פענוח וקריאת פריטים מתקדמת במיוחד. הכוללת: קריאת תווית הבר קוד, יעד המשלוח, המשקל, וכמה פריטים מכיל, האנונימיות נשארת רק אין מידע מהי התכולה. על כל חבילה מודבקת מדבקה. החבילות מתפזרות ב23 עמדות חלוקה שונות לפי אזורים, ביחידה הסופית מעבירים מסרון לצרכנים על הגעת החבילה.
מנכ"ל הדואר דני גולדשטיין מציין כי חודש נובמבר בשיאו, עברו כבר החודש 400 טון ובשבועיים הקרובים מצפים לשיא של כ-  800 טון.  
מהי הקיבולת למיון חבילות במרכז הסחר המקוון?
 "כיום, 6 מיליון חבילות. אנו נערכים לכך שנגיע ל100 מיליון בשנה, בחודש זה כ7 מיליון חבילות מוסיף דני גולדשטיין. מה שנכנס למרכז הסחר המקוון של הדואר בבוקר, יוצא כבר ממנו באותו לילה". 

לדואר ישראל  1100 נקודות ישירות. מתוכן 450 במרכזי קניות שונים כגון: שופרסל, קניוני עזריאלי, וחנויות נוספות.
 מר גולדשטיין מציין כי בקרוב יורחבו נקודות האיסוף גם בתחנות הדלק "פז" ברחבי הארץ, לנוחיות ציבור הלקוחות והספקים.

לסיכום הביקור: דואר ישראל עובר שינוי אדיר.  

-        אפשר להיות מנוי באתר דואר ישראל ולצפות בכל מקום בו נמצאת החבילה. 
-        מערך מסירה באמצעות שליחים. עד 3 ימים ושת"פ עם רשת המוניות גט טקסי. ושת"פ מול ענקיות הסחר המקוון: עלי אקספרס, נקסט, ebay, ali express, next, asos, ועוד.
-        קניית כרטיסי מט"ח מוטענים בהם ניתן להשתמש במקום כרטיס אשראי. הכרטיס אינו משויך לחשבון הבנק.
-        קניית כרטיסי מט"ח מוטענים מתאים במיוחד לילדים ונוער, ניתן לרכוש כרטיס מט"ח עבור ילדים בהתאם לתקציב חדשי מוגדר מראש. נח לשימוש, בטיחותי, צרכנות נבונה עם שליטה בהוצאות.
-        אפשרות למשיכת מזומנים בחו"ל (במקום טרבל צ'יק בילדותי) במגוון סוגי מטבעות זרים.
-        Postcash back  - נרשמים באתר  www.postcashback.co.il ומקבלים החזר כספי  של כ% 1-8  למזמינים מהאתרים המובילים בעולם דוגמת: עלי אקספרס, בוקינג, רשת מלונות ישרוטל, נקסט, אל על ועוד. אתרים בהם אפשר לרכוש הכל מהכל: בגדי אופנה, הנעלה, אקססוריז, תירות פנאי, בילוי, טכנולוגיה, תרבות וכייף ....
בונוס למקדימים, המצטרפים החדשים ולמנויי ההמלצה שלי:


Israelpost.co.il  נכנסים לאתר הדואר  
  מזמינים את כרטיס המט"ח הנטען של ויזה או מסטארקארד. במחיר של 9.9 ₪ הכרטיס מגיע ישירות       הביתה. 
   מחיר רכישת הכרטיס  45 ₪ כאשר טעונים בכרטיס, 10$ או יורו במתנה.
ואל תשכחו להזמין תור לסניף הדואר באמצעות האפליקציה, בזמן שנח לכם! קניה נעימה

על הטיפים הכי שווים, היכן כדאי לקנות ברשת, בכתבה הבאה, ההמלצה שלי רות ברונשטיין