אזהרה! קניות Black Friday   CyberMonday

מה צופן לנו יום שישי? פיתויים לקניות! 



רוצים להרוויח מחגיגת הסיילים sales ? 

קבלו טיפים לצרכנות נבונה לסחר און ליין ברשת


תכננו מראש רשימת מוצרים:
כמו בכל קניה צרכנית נבונה, מכינים 'רשימת מכולת' לפני שיוצאים לרשת השיווק הגדולה בה פוגשים את כל הפיתויים ושפע המוצרים. בדקו בכל אתרי הסחר את המוצרים אותם תרצו לרכוש לפי מותגים. 
הכינו תקציב קניות מוגדר גם לילדים ולנוער.  
הילדים והנוער של היום חלק מתרבות הסחר האלקטרוני, כדי שיהפכו לעצמאים, ויחד עם זאת אחראים, הקציבו להם מראש דמי כיס לקניות ברשת.

איך עושים זאת ? קונים כרטיס מט"ח נטען של דואר ישראל, מטעינים סכום כסף מוגדר, והילד יכול להיכנס לרשת להשוות מחירים ולקנות מאחד מהאתרים, כל זאת מבלי שיסכן את חשבון הבנק שלנו, ולפי התקציב שיעדנו לו. הכרטיס הנטען מעניק בטחון מירבי לרכישות באינטרנט וגם מהטלפון.אין לו שום קשר לחשבון הבנק שלנו ואי אפשר בכלל לקנות שום דבר מעבר למה שהקצבנו להם.
תכננו מהו התקציב שאותו אתם מוכנים להשקיע לקניות, כי בננו 50% מהקניות אם לא יותר מתבצעות, בגלל אימפולסיביות. שליטה מלאה בהוצאות זה חלק חשוב בצרכנות נבונה, ערכים שכדאי להנחיל לילדים.
דואר ישראל מרכז הסחר המקוון postcash bank
שימוש במחשב ולא בנייד:
רוב האתרים המשמעותיים מציעים כמובן גרסאות מובייל נגישות וידידותיות, אך עדיין קשה יותר לסקור כמות גדולה של מבצעים ופריטים באמצעות הטלפון הנייד, מגבלה זאת אינה מאפשרת חווית קניה נאותה, וידע מהשורות הקטנות, לעומת זאת במסכים גדולים יותר של המחשב הנייח והטאבלט הכל נגלה בברור.(גם השורות הקטנות)

קופונים, ומבצעים אטרקטיבים.
קופונים ממשיכים לככב בכל הזמנים, קופונים שקבלנו בעבר בסופר, בחוברות, ובעיתונים, כיום נמצאים באתרי סחר, אתרי שופינג רבים מציעים קופונים שיכולים להעניק הנחה על הנחה ולהפוך את המבצעים של Black Friday למשתלמים אפילו יותר.
מבדיקה שלי בדואר ישראל זו הקנייה הכי בטוחה, וגם משתלמת,  ניתן לקבל החזרי קניות Postcash back 

תוקף המבצע, בדיקת זמני כניסה ויציאת החג:

אומנם מדובר ביום מבצעים אחד, 24 שעות של הנחות, אך למעשה בגלל הפרשי השעות החגיגה מתחילה כבר ביום חמישי בלילה ואף לפני, בגלל מדינות המזרח. רוב הרשתות ינסו לתפוס סיקור על ידי פרסום מוקדם של מבצעים מיוחדים,
הכי הגיוני לשמור את מצבור הקניות לבלאק פריידי  Black Friday עצמו. ולא להתפתות לקנות לפני, סביר להניח שאת העסקאות המשתלמות ביותר נשיג גם בסוף החג ובמהלכו.

עלויות המשלוחים:
בחרתם את סל הקניות? שימו לב! כדאי לבדוק את עלויות המשלוחים בדואר ישראל. עלויות המשלוח יכולות להיות האלמנט החשוב ביותר לכדאיות הקניה. חלקן יכולות להיות זניחות ושוות אך חלקן יכולות להפוך ממבצע והנחה לקנייה יקרה או לא משתלמת לקניה מחו"ל. 

השוואת מחירים
רוצים באמת לחסוך? אל תתעצלו אם כבר אז כבר... בדקו באתרי השוואות מחירים, אולי תמצאו את אותו מוצר במחיר זול יותר, מניסיון אישי ההמלצה שלי לקנות דרך אתר הסחר של דואר ישראל. שם תמצאו את כל החנויות והרשתות הגדולות בארץ ובעולם בנוסף ל cashback החזר כספי.

מיסים, מיסים כולנו משלמים ושומרים על החוקים:
יבוא מוצרים בסכום של עד 75$ אינם נדרשים לתשלום מכס (מלבד מוצרי טבק ואלכוהול)
ייבוא מוצרים יקרים מ 75-500 דולר חייבים  במע"מ
סעיף זה חל על כל סוגי המוצרים
מס קניה נוסף בעליות מוצרים ספציפים
ייבוא מוצרים בשווי 500 דולר ומעלה חייב במע"מ ותשלום מס למכס ובמס קניה נוסף על מוצרים ספציפיים.
מביקור במרכז הסחר החדש של דואר ישראל הערוך לקראת הקניות שלנו, מסתבר שהמכולה היוצאת מבטן המטוס עוברת בידוק בטחוני ושיקוף חבילות ע"י נציגי מס הכנסה, חבילה חשודה מתעכבת, עד חישוב ותשלום המס ע"י הרוכשים.

מה עושים כדי להימנע מתשלום מס?
זה חוקי, ואפשרי מחלקים את הקניה לשתי חבילות הזמנה שונות, בכל אחת פחות מ75$ גם אם זה מאותה חנות, רק דואגים שיהיה הפרש זמן בין הקניה הראשונה לשנייה בהפרש זמנים של מעל 72 שעות . פשוט שומרים את הסל קניות. מכניסים תזכורת, וכשעבר הזמן שולפים שוב את כרטיס המט"ח של דואר ישראל

לפני חגיגת הקניות: טיפ חשוב!!


נרשמים באתר  www.postcashback.co.il ומקבלים החזר כספי  של כ% 1-8  למזמינים מהאתרים המובילים בעולם דוגמת: עלי אקספרס, בוקינג, רשת מלונות ישרוטל, נקסט, אל על ועוד. אתרים בהם אפשר לרכוש הכל מהכל: בגדי אופנה, הנעלה, אקססוריז, תירות פנאי, בילוי, טכנולוגיה, תרבות וכייף ....


החלק העיקרי המבצעים הכי שווים שאני אוהבת 
מתחילים עכשיו!  למבצעים לחצו: 

ההמלצה שלי רות ברונשטיין הצטרפו אליי לאינסטגראם,