תערוכת 'לשון הרע לא מדבר אליי' חבור בין מרחב סביבתי צרכני, לאופנה, עיצוב אמנותי ואמירה חברתית נוקבת 

משקפי הלפרין, עיצוב טישרט, אופנה,

אוצרת: נילי סיוון כהן. יזם התערוכה: דוד הלפרין. יח"צ: זאביק דרור. מיקום התערוכה: קניון עזריאלי איילון, רחבה מרכזית.


יצירת אמנות חזותית מציגה את אופי ורגשי האומן ביחס לעצמו, ברמת המיקרו והמקרו. מה קורה לאומן מגויס לשם עשייה אמנותית עבור נושא חברתי? הצגת אמירה אישית ורלוונטית, הנוגעת בנימי החברה בה היא מתקיימת?!   
תערוכת עיצובי טי שרט, קניון עזריאלי איילון
עיצובי טי שרט - תערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - בהשראת הסלוגן.

תערוכה מרשימה ורבת גוונים, צבעים ותקשורת ישירה לנמענים, מכל גווני הקשת בחברה הישראלית! 

שפע של יצירתיות, אסתטיקה, חשיפה ותודעה חברתית עמוקה ורצינית, לתופעה שכדאי להוקיע מהחברה, לשון הרע.
בימים של טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת תדיר, המסר והבעת דיעות עוברת בספונטניות ובמהירות, מהחשיבה הספונטנית, ללא סינון וחשיבה מעמיקה לפגיעה, והבעת שנאה או כעס כלפי אדם ברש גליי,  מאחורי גבו מבלי שיידע או יגיב על כך, תופעה מסוכנת שיכולה לפגוע בכל אחד מאיתנו ובכל אדם מן השורה. 


עיצובי טי שרט - תערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - בהשראת הסלוגן
עיצוב טי שרט בתערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - קניון עזריאלי איילון

בימים אלו מוצגת תערוכה חדשה בקניון איילון בעזריאלי ברחבה האמצעית, (בקומה התחתונה)  בשם " לשון הרע לא מדבר אליי" 
התערוכה מציגה חולצות של מיטב המעצבים בישראל בהשראה ובשם הסלוגן 'לשון הרע לא מדבר אליי', הקמפיין הזכור לרבים, בשלטי חוצות ברחבי הארץ, במימון הרב רפאל הלפרין ז"ל,  מייסד הלפרין רשת האופטיקה הגדולה.
התערוכה יוזמה של רשת האופטיקה הלפרין בשיתוף קניון עזריאלי איילון, ומשרד יחסי ציבור זאביק דרור.
תערוכת 'לשון הרע לא מדבר אליי' חיבור בין אופנה, אמנות, צרכנות, מדיה ואמירה חברתית חשובה המובילה לתודעה ושינוי חברתי. 

נשאלת השאלה מה הקשר של משפט 'לשון הרע לא מדבר אליי' לרשת אופטיקה? 
עיצוב טי שרט בתערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - קניון עזריאלי איילון
עיצוב טי שרט בתערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - קניון עזריאלי איילון

רשת האופטיקה הלפרין הוקמה ב1988, הרב רפאל הלפרין ז"ל מקים רשת האופטיקה הידועה, כיום בעלת 140 סניפים ברחבי הארץ, הרב היה חלוץ המהפכה הצרכנית בישראל בתחום האופטיקה והנגישות למשקפי ראיה ומשקפי שמש במחיר שווה לכל נפש. הוזלת מחירי המשקפיים, לצד איכות ומקצועיות, הפכו את המותג לפופולרי ולמוכר ביותר. המחירים ירדו במאות אחוזים והשפיעו על הענף כולו שנאלץ להתאים את עצמו ליבוא ולשיווק מהיר. 
עיצוב טי שרט בתערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - קניון עזריאלי איילון
תערוכה בקניון עזריאלי איילון

לפני שנים ציין את המשפט 'לשון הרע לא מדבר אליי' כדרך חיים, ולעסק בכלל כאשר מתחרים רבים בתחום התמרמרו על השינוי הצרכני שהנחיל, תגובתו קמפיין חוצות עם המשפט 'לשון הרע לא מדבר אליי' לצד כיתוב אופטיקה הלפרין.
משפט שהפך להיות אייקון המזוהה עם המותג ושגור בפני רבים, ובימים אלו הופך להיות חלק מהנוף הצרכני והאמנותי של המבקרים בקניון.

בנוסף למגוון עיצובי חולצות הטי שרט של המעצבים הישראלים המוכשרים, המיצבים הפזורים במרחב המרכזי, מהווים חשיפה ענקית ליוצרים, לקניון עזריאלי איילון למרחב בו הוא מתקיים וכמובן חשיבה עמוקה יותר למשמעות של דבור פוגעני באדם מאחורי גבו וללא ידיעתו. 

בין המעצבים: ירון מניקובסקי, ליאת אשורי, סנדרה רינגלר, מור ולין אופנת פיו פיו ועוד.
עיצוב טי שרט בתערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - קניון עזריאלי איילון
עיצוב טי שרט בתערוכה לשון הרע לא מדבר אלי - קניון עזריאלי איילון

לאירוע הפתיחה הגיעו מוזמנים רבים אשר קנחו בקוקטייל מפנק עם שירי הזמר הדתי לאומי ישי לפידות. 

בין המוזמנים שהגיעו: המעצב  מושיק גלאמין, מנכ"ל הקניון רינה טל, אנשי העסקים יעקב ודוד הלפרין, זאביק דרור, עיתונאים, צלמים, שחקנים, דוגמנים ועוד 
                                         
ההמלצה שלי:  תערוכה לשון הרע לא מדבר אליי
נובמבר 2017 רחבה מרכזית קניון עזריאלי איילון
קניון עזריאלי איילון לובש טי שרט לשון הרע לא מדבר אלי..