סדרת מוצרי היבוא 
GLYSOMED כבר כאן בישראל.  

 סדרת מוצרי טיפוח לגוף GLYSOMED גלייסומד ההמלצה שלי רות ברונשטיין


אייס פ.ג. מסחר ושיווק בע"מ חברת יבוא ושיווק ותיקה הקיימת מזה 22 שנים בישראל. 

החברה מיצגת 3 מותגי פרימיום בינלאומיים. יונקה - YON-KA PARIS- ph formula וכעת את המותג הגרמני המצליח GLYSOMED. אלו שלושה מותגים מוכרים הנחשבים איכותיים, ומבוקשים בשוק מקצועי והעולמי.

מותג היבוא החדש בארץ  GLYSOMED הינו של חברה גרמנית ותיקה מזה כ 200 שנה מיוצר במעבדות דרייטרוםאייס פ.ג. מסחר ושיווק בע"מ זכו להגיע החברה הגרמנית המייצרת ולשווק את המותג בבלעדיות בישראל .

 סדרת מוצרי טיפוח לגוף glysomed  גלייסומד  ההמלצה שלי רות ברונשטיין


אלו מוצרים איכותיים ואטרקטיביים מבחינת מחיר. 
בחברת אייס פ.ג. מסחר ושיווק בע"מ ליאת מנהלת השיווק. ורונן אייס הבעלים, נחשב לנסיך של עולם הקוסמטיקה הישראלית. 
רונן אייס מציין "גלייסומד מיוצר בעיר קטנה וציורית בגרמניה. המחשבה לייבוא מוצר מצליח בעולם נעשתה לאחר בדיקה ומחקר שוק על מוצרי הטפוח לגוף בישראל. הקטגוריות הללו במחירים נמוכים ב 30 ש"ח. לעומת קטגוריות של מוצר גוף פעיל ואיכותי במחיר אטרקטיבי. 

ערוץ השיווק המרכזי של חברת אייס פ.ג. מסחר ושיווק בע"מ והבידול שלה נעשה באמצעות שיווק ישיר לקוסמטיקאיות.
 סדרת מוצרי טיפוח לגוף glysoed גליסמד ההמלצה שלי רות ברונשטיין
 סדרת מוצרי טיפוח לגוף GLYSOMED גלייסומד ההמלצה שלי רות ברונשטיין 


 "לעומת זאת קרם גוף הוא מוצר שאינו נרכש דרך הקוסמטיקאיות וכחברה שמחוברת לקהל של הקוסמטיקאיות הבנו שיש לנו פוטנציאל לטפל ולהציג טפול לגוף ולא לפנים וצוואר בלבד" מוסיף רונן אייס הבעלים. 

באופי ובטבע שלנו אנו הנשים אוהבות לטפח את עצמנו. הסדרה בניחוחות נפלאים ומענגים את העור. המוצר עצמו מעוצב בצבע ירוק מעביר את הקונוטציה של הטבע. ומכיל מרכיבים איכותיים. קמומיל אחד הצמחים היעילים ביותר לעור. מצוין ללחות להרגעה. גלייסומד מבוססים בהרכבם על צמחים. 

הקמומיל ידוע כמסייע להגנה על העור, יעיל במיוחד לאקזמה לבעיות עור יש לו תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתי.  היפראלרגי. יש לו חומצה אקלקטית המופקת מחלב אך גם מצמחים. בעלת חומר אנטי אייג'ינג בטיחותי, ואפשר להשתמש בו גם בעור כהה כמוני. ללא יצירת גירויים. מולקולה גדולה שסופחת נוזלים,  העור גמיש, רווי לחות. רענן בעל גוון אחיד. קרם הגוף והידיים נספג מצוין בעור. 
 סדרת מוצרי טיפוח לגוף GLYSOMED גלייסומד ההמלצה שלי רות ברונשטיין


החומר הנוסף בסדרה האלנטואין שמגיע כאבקה לבנה, מופק מצמח שמרווה את העור פעולה אנטי אנפלמטורי-אנטי דלקתי מפני זיהום אוויר, קרינת שמש מקורות חיצוניים ומלחץ פנימי היוצרים דלקות. 

בקוסמטיקה המקצועית חמרים פעילים בעלי אנטי אוקסידנטים דרך תזונאית להלחם בהזדקנות וגם דרך קרם. אנטי קרטוליטי מוריד עור מת. 

חומרים חשובים ופעילים המצויים בסדרה:

 אלנטואין מעלה את רמת הלחות ואת מטריקס החוץ תאי מתפיח את העור ולא מפיל אותו שכך בעצם אנו מזדקנים  האלנטואין מחליק את מרקם העור מזרז קצב החלמת העור. 
 אלוורה בעל לחות. מרקם סופג לחות מהאויר. עוזר, מאיץ התחדשות העור.
 שמן זית - מזין עור יבש מסייע במקרים של בעיות עור כמו אקזמה ויובש. מגן מנזקי השמש. 

חמאת שיאה- מרכיב חשוב בטפוח העור. פחות נמצאת על המדף בגלל מחירה היקר. מזינה את העור ובעלת תכונות של אנטיביוטיקה מהטבע. עשירה בחלבונים תמיכה לעור. ויטמינים חיוניים. מרככת את העור, החמאה מופרת מאגוז. 
שמן חמניות. מכיל אומגות. עוזר לגמישות העור. הליין מציע קרם ידיים המכיל סליקון. גליצרין קמומיל אלנטואין חומצה לקטית וציטרית. 
 סדרת מוצרי טיפוח לגוף glysoed גליסמד ההמלצה שלי רות ברונשטיין


לסדרה GLYSOMED מגוון מוצרים:
קרם רגליים,
קרם גוף,
קרם ידיים טיפוליים ב3 פורמולות ייחודיות, בעל מרקם עשיר, מרקם קל, וקרם ללא ריח.  
ליף באלם- קרם לטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות, השתמשתי בכל אחד מהם, והתחושה נפלאה, הגוף חלק למגע, העור רך ונעים והשפתיים חושניות ומבריקות. 

ברישיון משרד הבריאות.

היצרן: מעבדות דרייטרום גרמניה.
להשיג אצל הקוסמטיקאיות בכל רחבי הארץ. למידע ופרטים: 09-7456220