סממן תרבותי משותף בכל השפות והסגנונות, אהבה ענקית אחת לתכשיטים!!!

אז מה האינידמאג' - Indimaj - اندماج שלכם? 

אינידמאג' שם בעל צליל קסום ופירוש איקוני למותג, 'שילוב' בשפה הערבית, השם מייצג את המותג הרב תרבותי, חוצה תרבויות ודתות, תכשיט היברידי תוצרת ישראל מושלם, מסך כל חלקיו.  ביטוי יצירתי בהשראת המציאות והסביבה הטבעית והרב תרבותית של נצרת. המיזם מיצג פלוראליזם חברתי ועשייה משותפת. 





אינדימאג' מציג חלק נכבד מחזונו ומפעלו של מר סטף ורטהיימר לפיתוח בפריפריה, תוך דגש על חינוך  ומינוף מחדש של התעשייה והייצור הישראלים וענף התכשיטים בפרט.
הקו והסגנון הבאים לידי ביטוי ביצירה הנו סינרגיה בין אנשים אשר יוצרים ביחד ומתפרנסים ביחד, כך מצליחים להעצים כוחות, ולייצב עצמאות כלכלית שבה משלבים את כל האוכלוסיות המשתייכות לפסיפס הישראלי. בעצם פועלו חוצה תרבויות ודתות, מגשר על פערים, מגלם בחובו את הרב תרבותיות הקיימת במרחב הישראלי.

התכשיטים והאקססוריז מאז ומעולם היו אהובים על כל המינים והמגדרים, עוד משחר ההיסטוריה תוארו תכשיטים כחלק מביטוי לסטטוס, זיכרון טקסי ושבטי, סמליות וקישוטיות, השואבת את השראתה מסביבתה הטבעית או בהשפעת תרבויות קרובות. 

לאינידמאג'  מרכז הכשרה  ללימוד מקצוע הצורפות ומפעל יצרני לתכשיטים ואביזרים שעובדיו הם בוגרי ביה"ס
החזון של אינידמאג'
·    להיות מותג חברתי מוביל בתחום, שובר מיתוסים, משפיע ומשנה מחשבה.
·    להוות "בית" להתפתחות אישית ותעסוקתית עבור ישראלים החיים בפריפריה וליצור עבורם סביבה מעצימה ומפרה. להפיץ את בשורת השינוי שמגיעה מתוך שיתוף פעולה מעשי ויצירתי, מתוך התפיסה כי לאמנות אין שפה, דת, מין או פוליטיקה. לתרום לפיתוח התעשייה בפריפריה הישראלית תוך מיקוד בחידוש בתעשיית התכשיטים כתוצרת ישראלית כשם שהייתה בעבר.
נ    נחשפתי לקולקציית התכשיטים והתאהבתי ממבט ראשון כך שהבחירה הייתה קשה. השילוב בין כסף, לפנינים, הצורות, האיכות והאסתטיקה העיצובית גרמו לי להתהלך מאושרת עם העגילים החדשים שלי.
מ   מוזמנים להתאהב כמוני...