חברת לומינרה דרם עוסקת בייצור ופתוח מוצרים בתחום הרפואה האסתטית. לומינרה דרם הישראלית משווקת לכ 35 מדינות בעולם. 


בראש מחלקת המו"פ של חברת לומינרה דרם עומדים דוקטורים ובוגרי אוניברסיטאות מובילות מישראל.
 החברה נמנית בין הפירמות הספורות אשר להן אישור CE אירופאי למוצרי מילוי הכוללים לידוקאין, דבר הממצב אותה בין החברות החזקות והמבטיחות בעולם. למוצרי החברה אישורים של משרד הבריאות הישראלי, אישורי CE אירופאים.  חברת לומינרה מכוונת מחקר ופיתוח. ייצור מוצרי החברה מתבצע במפעל הממוקם בלוד, תחת הקפדה על תנאי ייצור נאותים, עמידה בתקנים בין לאומיים, ותחת ביקורות קפדניות של רשויות בריאות מרחבי העולם.
אחרי כל הידע הרב שצברתי אודות חברת לומינה דרם, הגעתי לאחת מהרופאים המומחים בשירות חברת לומינרה דרם. ד'ר רעות גליניק מתמחה בטיפולים הכי חדשניים שיש כיום ומשתמשת במילויים של חברת לומינרה דרם, לשיפור מראה כפות הידיים, ועידון האף. 

בוודאי תשאלנה. למה דווקא חלקים אלו ולא קודם הזרקות בקמטי עור הפנים? 

תשובתי, כי כולן מתייחסות לפנים ולצוואר. אצל נשים רבות, קיים הבדל משמעותי ובולט בין מראה עור הפנים המטופח לחלקים האחרים הנמצאים במרכז הפנים(אף ). מכאן נוצרה עבורי המודעות והתשוקה לטפל ולטפח דווקא את אזור כפות הידיים, במיוחד לאור הדקירות מהאינפוזיות שהוצמדו לכפות ידיי. אהבתי לאקססוריז כמו נשים רבות, ושימוש תכוף לעבודות עם כפות הידים גורמים לי להסתכל יתרה, על מצב עורי היבש והוורידים הבולטים.



בנוסף, האף הינו אחד החלקים הבודדים שממשיך לגדול ולא משנה מה גילנו (בנוסף לאזניים המוסתרות) טיפוח עור האף מעניק לו עידון ויציבות. מיקומו במרכז הפנים משפיע על נראות צעירה ורעננה של עור הפנים. למרות שכולן אינן מייחסות לו חשיבות, הטיפול בטיפוח האף משמעותי ביותר.  

בסה"כ התחושה לאחר הטיפול שהכל נראה טבעי. ללא הבדל בולט בשינויי.
האושר הגדול נעוץ בעובדה שלראשונה זכור לי, כי נכנסתי הביתה ובן זוגי הסתכל אלי ואמר: "היום את נראת נפלא, קורנת ורעננה יותר".  כמי שלא מבין בתחום, בן זוגי, המחמאה שלו הוסיפה תחושה נפלאה. במיוחד שגם אני מרגישה כך.

האף שלי נשאר שלי בלבד. אני לא העתק משוכפל כמו כל אלו שעברו ניתוח פלסטי באף. זוכרים? 
אבל העור המתוח והמילוי לתוכו, זה הסוד שלי וכעת גם שלכם!

טיפוח כף יד בחומר מילוי לומינרה דרם
צילום כף ידי אחרי, לא נוח לי לחשוף לפני הטיפול...

חומר מילוי הרמוניקה ייחודי וחדשני אשר נועד לשקם את נפח הרקמה וליצור אפקט הרמה באמצעות עידוד יצירת סיבי קולגן טבעיים. הרמוניקה מבוסס על תרכובת המשלבת שני חומרים פעילים: קלציום הידרוקסיאפטיט (CaHA)- 55.7%,  בתצורת מיקרוספרות, המקובעות בתוך רשת מצולבת של חומצה היאלרונית (HA)- 20מ"ג/מ"ל.
היתרונות המשולבים של שני סוגי החומרים פועלים יחדיו ליצירת חומר מילוי בעל אפקט סינרגטי של הרמה והגדלת נפח משמעותיים, המספק תוצאות מיידיות הנשמרות לאורך זמן
חומר מילוי הידריאליקס - מונו-פאזי, חלק, הומוגני וקל להזרקה המורכב מחומצה היאלרונית מצולבת- 20מ"ג/מ"ל.
בסדרת הידריאליקס ישנם 5 סוגי מוצרים בעלי סמיכויות שונות המיועדים לאינדיקציות שונות.
הג'ל עובר צילוב באמצעות BDDE, ומאפשר הנאה מאפקט מקסימלי לאורך זמן. 

חומר מילוי קריסטליס מבוסס על קלציום הידרוקסיפאטיט (CaHA), אשר נועד למלא את נפח הרקמה ולשחזר את קווי המתאר הטבעיים של הפנים.
קריסטליס תורם לייצור מחודש של סיבי הקולגן, דבר המאפשר פיסול של הרקמה המטופלת ויצירת אלמנט של הרמה באזור.  
היתרון המשמעותי של קריסטליס הוא שתוצאות הטיפול ניכרות מיד ונשמרות לאורך זמן רב.

הידריאל  סקין בוסטר על בסיס חומצה היאלורונית שאינה מצולבת, המיועד לחידוש ושמירת לחות העור, השבת החיות, שיפור גמישות העור והשגת מראה טבעי וזוהר.
לומינרה דרם חומצה אלרוניתמוצרי הידריאל מכילים בנוסף מניטול ומוצעים במספר ריכוזים שונים- 2%, 3%, ו-4%.
על מנת להגיע לתוצאה מייטבית מומלץ לבצע את הטיפול על ידי סדרה של 3-4 טיפולים במרווחים של 2-3 שבועות.


חברת לומינרה דרם משתתפת דרך קבע בתערוכות בין לאומיות בתחום הרפואה האסתטית,



אל תשכחי לדרוש מהרופא את מוצרי המילוי של חברת לומינרה דרם. כי רק מוצר ישראלי מבטיח לך להכיר מקרוב יותר, את הטוב ביותר.