הגוף הנשי, מאז ומעולם היה הנושא הכי מסקרן למבט ולשיח תרבותי. 

התמונה נלקחה מהספר ממגודרות, ד"ר טל דקל, שעתוק לצורך צניעות שבויה 

לא גיליתי לכם כלום, זו בוודאי לא כוונתי. ההיסטוריה של האמנות, התרבות, הפסיכולוגיה, האנתרופולוגיה, החינוך, הסוציולוגיה כבר מציגה את הגוף הנשי כמבט לחקירה חברתית, הוראות הפעלה פטריארכלית עוד משחר ההיסטוריה האנושית.

בהיסטוריות התרבותיות מהמערב או מהמזרח. נערכו מהפכות אקטיביסטיות של נשים. גלי פמיניזם נגד חפצון, חוסר שוויון בפוליטיקה, בתעסוקה, בשכר, וכד'

היום יותר מתמיד, הדיגיטל לצד מעלותיו הרבות, מאפשר התבוננות של עונג, זלזול, חפצון ולצערי היד הקרובה של אנשים גם ללחוץ על ההדק, ולחשוף הכל לציבור הרחב, לפעמים גורמת להם להיות שותפים לרצח. היו סיפורים רבים כאלו כבר. 

אוקיי, אז היא פרסמה מיוזמתה סרטון עירום שלה וולגרי ולא אסתטי. חושפת את היצירה של הטבע, פיצוי כושל, לנשמתה המעורערת, הטועה והאבודה. 
התגובות נעות בין לעג וזלזול לעונג צרוף. יקיריי, שימו לב אולי לעיניים, אולי הן משדרות ניצוצות של עודף סמים? חולי, קריאה לעזרה, לפני ההתאבדות הקרבה.

אנקדוטה: 

Benglis לעומתה ובשונה ממנה, פרסמה תמונתה העירומה, כמחאה על השליטה הגברית על גופה, עוד ב1974. לא לטעמי התמונה הוולגרית, אולי כי אני שבויה בסטראוטיפ של בושה, חינוך, אבל זה כבר נושא לכתבה הבאה. הפרובוקציה שלה והאומץ להתעמת בנושא. גרמו לה להיות אישיות מפורסמת בעולם. חשיפה ובקורת בכל אמצעי התקשורת, באקדמיה, בשיח האמנות. ובכל אקטיביזם פמיניסטי העוסק בשאלות של חפצון הגוף הנשי. לא נתנו לה להפיץ בגיליון אמנות נחשב, אז רכשה מקום בתשלום לפרסום תערוכת צילומיה. 

כאן המקום שלנו להיות רחמניות, קצת קורטוב של סולידריות נשית. לא תזיק!
"המציל נפש אחת כאילו מציל עולם ומלואו" 

לא חוכמה או הישג, לדרוך על אשה חולה נפשית. חוכמה לרפא חולה ממחלתה. נטרפה עליה דעתה, לא סתם הצליחה בחייה לעשות מעשים נועזים, לנסות לקטוף את העולם, כמו הדבר הנורא של לקיחת כסף מאנשים ולא להעניק להם תמורה להבטחה. זו התנהלות שגויה, פסולה, חסרת יושרה, טיפשות, ריקבון חינוכי, חוצפה, רדיפת בצע אין לי מושג מה עוד... אבל אל תהיו שותפים לרצח

יש בטוח מלא סרטוני עירום חינם ברשת שימלאו את סיפוק "המציצנות" שיצריה עולים לאחרונה, בגלל הנגישות, הזמינות והמהירות לקבלה. כדאי לנצל את הוירליות למקום של עזרה או אהבה.  

- אולי נפיץ את הידיעה שיש 3 ילדים קטנים ישראלים שחיים כרגע בכלא?כי אמם מגורשת מהארץ, אבל הם בכלל נולדו כאן ויודעים רק עברית? 
ואם קראתם עד כאן ולא השתכנעתם, ממליצה לצפות  בסרט " האוקינוס שביננו". בסצנה לאחר התאבדות בעלה, האלמנה פונה ונואמת לתקשורת.





הפייסבוק, של צוקרמן האח הגדול, הבן של האלוהים גוגל, חסם את הפוסט בגלל תמונת התועבה שמופיעה כאן...



המלצה של רות, אמנות, מחשבות, תרבות @פייסבוק @facebook