ג'ייד מציג:GLAMHOUR COLLECTION

קולקציית איפור חגיגית לחורף 2019


מראה איפור דרמטי בהשראת השעה הנוצצת ביותר בלילה.

·      עיניים במראה מעושן, מודגש ונוצץ
·      עור פנים קורן וזוהר
·      ריסים ארוכים, עבים וצפופים בגוון שחור עמוק.

חורף 2019 עומד להיות דרמטי עם מראה איפור שנוצר בהשראת לילות נוצצים ומרגשים במטרופולין.
במראה החורף החגיגי של ג'ייד - GLAMHOUR - העיניים במרכז הבמה, עם מראה מעושן בגוונים מוזהבים ואדומים, נוצצים ובוהקים, המזכירים אבני אודם יקרות, בהתאמה לצבעי הנבגדים השולטים העונה, אליהן תחומות בעפרון בצבע שחור עמוק ונועז, הממסגרות במניפת ריסים מושלמת.
הקולקציה סובבת סביב פלטת GLAMHOUR שנוצרה בהשראת השעה הנוצצת והמרגשת יותר של הלילה ומציגה 8 גוונים חמים וחושניים המאפשרים ליצור אינספור מראות איפור – החל מעדין ומאופק ועד למראה נועז ונוצץ במיוחד. מראה העיניים מושלם באמצעות עור פנים זוהר עם ברק רב ממדי.
 המראה המושלם יעשה בשימוש במוצרים אלו של ג'ייד:
GLAMHOUR Eyeshadow Palette: פלטת צלליות המציגה שילוב בין צלליות מאט בגוון שמנת, וורוד עתיק ואדום חם, לגווני ברונזה מוזהבים יחד עם אדום לוהט בהשראת אבני אודם יקרות ושחור נוצץ וחגיגי. הגוונים נועדו לעבוד יחד ולחוד ומציגים מגוון אפשרויות הצללה, תחום והדגשה של העיניים. הצלליות מועשרת בתמצית פרחי יסמין שמסייעת בטיפוח, הגנה וריכוך של אזור העפעפיים הרגיש. המרקם המשיי מכיל פיגמנטים בריכוז גבוה ומאפשר מריחה קלה שמתמזגת עם העפעפיים לשכבה דקה ועמידה במיוחד.
מחיר: 119.90 ₪
SPARKLES highlighter palette: ערכת היילייטרים קומפקטית ליצירת הארות המציגה שילוב של שלושה גוונים פריזמתיים מועשרים במיקרו קריסטלים הלוכדים את קרני האור ומעניקים גימור זוהר במיוחד עם אפקט רב ממדי. הערכה מבוססת על נוסחה המכילה שמן שקדים מתוקים שעוטפת את העור ברכות ומאפשרת מריחה אחידה ונוחה במיוחד.
מחיר:  169.90 ₪
EVERLASTING EYELINER (300) intense black: עפרון עיניים תוחם עמיד במיוחד בגוון שחור עמוק. בעל מרקם קטיפתי המאפשר מריחה קלה ומדויקת. ניתן לשימוש כאייליינר מדויק או ליצירת מראה מעושן על ידי תיחום קו הריסים העליון וטשטוש בעזרת מברשת או בעזרת האצבעות עד ליצירת "הילה" מעושנת.
מחיר: 29.90 ₪
VOLUMETRIC dramatic volume & curve mascara: מסקרה עם מברשת גדולה וגמישה במיוחד, לנפח מודגש ומראה ריסים צפוף, ארוך ומעוגל בגוון שחור עמוק, שמשלימה את מראה העיניים הדרמטי ויוצרת מניפת ריסים מודגשת במיוחד ומראה של ריסים מלאכותיים.
מחיר: 79.90 ₪
CRYSTAL LIGHTS LIP GLOSS (804) gold glitz: ליפ גלוס מבריק במיוחד בגוון ורוד עתיק ואלגנטי, מועשר בפניני קריסטל נוצצות בצבעי ורוד וזהב. המארז הייחודי כולל מראה ותאורה ומאפשר את חידוש הליפ גלוס בכל מקום ובכל תאורה.
מחיר: 59.90 ₪
אל תפחדי מאדום: מעבר להיותו אחד הצבעים הטרנדיים לחורף 2019, גוון אדום חם מאפשר ליצור מראה מעושן ודרמטי, ועם זאת, אלגנטי, מתוחכם ומפתיע. זהו צבע מחמיא לכל צבעי העיניים, ובמיוחד לעיניים ירוקות, או עיניים חומות עם נגיעות עדינות של ירוק. 
לפרטים נוספים: www.gadecosmetics.co.il
 להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין