מהיום בוחרת לישון עם במבוק...

         חדש בישראלמותג טקסטיל שכולו מ 100% במבוק.
                    רך ונעים למגע, מפנק, לא מתקמט
 100%  אורגני, אקולוגי, היפו-אלרגני ואנטי-בקטריאלי 
BAMBOO & CO
קרדיט ליזמות נשית מעוררת השראה - שלומית כוחיי.


השקת מותג מצעים, בגדי תינוקות מגבות ומצעים אורגניים, ידידותיים לסביבה כשהחידוש הוא בהיפו אורגניות, ידידותי לסביבה, והכי חשוב נעים למגע, ברכות מלטפת. 

בדי הבמבוק גדלים ונארגים באסיה, יצור ועיצוב ישראלי. חדשנות, שללא ספק מסמנת מגמת עלייה לתמהיל ענק של מגוון מוצרי צריכה, ללא כימיקלים וייצור בטכנולוגיות חדשניות. הבמבוק המתאים לאריגה, גדל בסין, יפן, סינגפור, צומח בקצב גדילה מהיר, באזורים ברוכי גשמים ומים. המגע נעים במרקם, ברכות מלטף את הגוף, מעין טריקו/ג'רסי. אז בפעם הבאה שתקנו מצעים, מגבות או בגדי תינוקות תחשבו במבוק. 


היזמית שלומית כוחיי השיקה את חנות הדגל הראשונה במרכז רמת השרון. 
מותג הטקסטיל BAMBOO & CO  באיכות בלתי מתפשרת תוך שמירה על איכות הסביבה.  
שלומית כוחיי בעלת המותג מציינת: "חיפשנו את הבדים הנעימים והאיכותיים ביותר שיש כדי להציע חוויה יוקרתית ללקוחות, גילינו את בד הבמבוק (bamboo), המופק משיח הבמבוק, בעל סגולות המאפשרים לנו לייצר את המצעים הנפלאים ביותר – וכל זאת, מבלי לפגוע בסביבה."

הידעתם?

צמח הבמבוק, שייך למשפחת הדשאים, גדל כצמח בר, ללא השקיה, דישון או מגע אדם. ביכולתו של הבמבוק לשפר את איכות האוויר סביבו, הוא מייצב את האדמה בזכות שורשיו. הבמבוק יכול לצמוח כמעט בכל העולם, יתרונותיו טמונות ביכולת הגדילה וההתחדשות המהירה במיוחד, אחד הזנים של הבמבוק יכול לצמוח כמעט מטר שלם ביממה. מעבר לתמהיל רחב של מוצרים ושימוש אינטנסיבי יותר בבמבוק יאפשר הפחתת כריתת עצים חיוניים ביותר לייעור ולשמירה על האוזון. אחרי קטיף הבמבוק הגמיש עובר עיבוד מינימלי ולכן לא פוגע בתכונותיו ובסביבה. סיבי הבמבוק חלולים, כצינור, ולכן משמשים באופן טבעי כשכבה מבודדת.



מה מייחד את בד הבמבוק?
100% אורגני, הבד רך, אוורירי, היפו-אלרגני, אנטי-בקטריאלי מרענן. הרכות שבו ואי התקמטות מהווה יתרון לשימוש בבד הבמבוק לטקסטיל במיוחד עבור תינוקות.  "בזכות השילוב יוצא הדופן של הצמח, שהוא מחד גמיש להפליא ומאידך – חזק, עמיד ויציב" מוסיפה שלומית כוחיי.
למצעי הבמבוק כושר ספיגה, הוא חומר אידיאלי למגבות האקו-לקשרי

פריטי הטקסטיל של  BAMBOO & CO

קולקציית הבמבוק הייחודית תציע לציבור הצרכנים:
ערכות מצעים זוגיים, ערכות מצעים ליחיד, ערכות מצעים לתינוקות ולילדים, שמיכות חורף, ומגבות.
בהמשך תורחב הקולקציה למוצרים נוספים

חנות הדגל הראשונה של BAMBOO & CO  בטרומפלדור 10 רמת השרון
לחצו להזמנות און ליין ולהתרשמות ממגוון הקולקציות והעיצובים החדשים  https://bambooco.co.il/


  

המלצה של רות,  BAMBOO & CO אורין תקשורת, www.orinpr.co.il