כל מה שרצית לדעת על קולגן וחומצה ההיאלורונית 




 הגיע הזמן לעשות סדר ולענות על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות מוצר הקולגן והחומצה ההיאלורונית  ולהבין מדוע מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם לא פותחות את היום בלעדיו.

1. מהו הקולגן? 
הקולגן הוא החלבון העיקרי בעור. הוא אחראי על יצירת מראה עור צעיר, גמיש ומתוח ומהווה חלק חשוב במבנה העור, שיער, ציפורניים, העצמות והגידים שלנו. בזכותו אנחנו מסוגלים לנוע, להתכופף ולהתמתח. 
עם הגיל פוחת ייצורו של הקולגן בגוף, ולכן מומלץ לצרוך אותו באמצעות תוספים ובכך לשמור על גמישות ובריאות תקינה של התאים. 

2. מהי החומצה ההיאלורונית?
חומצה היאלורונית משמשת כקרם לחות פנימי, מעניקה מילוי בין תאי ושומרת על המים ברקמות שלנו.
החומצה מיוצרת באופן טבעי בגוף שלנו וממלאת תפקידים חשובים כמו שמירה על נפח העור שלנו ועל הלחות האצורה בתאים השונים. כמו קולגן, עם השנים פוחתת כמות החומר שמייצר הגוף שלנו ולכן חשוב להעניק אותה לגוף באופן חיצוני, בין היתר אמצעות תוספים. 

3. מה החידוש שמביא איתו מוצר הטיפוח החדש של סולגאר? 
אם עד היום הטיפול המוכר להזדקנות מראה העור היה דרך טיפולים חיצוניים בלבד, כמו שימוש בקרמים, הזרקות קולגן ושימוש בחומצה היאלרונית, הרי שהיום בעזרת המדע מכירים יותר ויותר בחשיבותם ויעילותם של טיפולים פנימיים באמצעות נטילת תוסף אחד המשלב בין היתרונות של החומצה ההיאלורונית והקולגן יחדיו וטורם לשימור מראה עור צעיר ומתוח לאורך זמן.
חברת סולגאר עושה שימוש בקולגן פטנטי ייחודי אשר מגיע ונספג בתאי העור ועל כך יעידו מחקרי הפטנט. מאחר ובשוק קיימים לא מעט מוצרי קולגן חשוב לבצע בדיקה  ולבחור בקולגן פטנטי בעל ספיגה מקסימלית בניגוד למוצרי קולגן אחרים בשוק.  

4. למה אנחנו צריכים גם חומצה היאלורונית ולא רק קולגן? 
החומצה ההיאלורונית והקולגן הולכים למעשה יד ביד ומשלימים זה את זו.
אחד התפקידים החשובים של החומצה ההיאלורונית הוא שימור המים ברקמות העור וייצור לחות לעורנו, ותפקידו של הקולגן הוא לשמור על חוזקו וגמישותו של העור.
השניים מהווים שילוב מיטבי להתחדשות עור הפנים שלנו. השילוב שלהם יחד מעצים את השפעת המוצר ומאפשר באמצעות מוצר אחד להחזיר את הלחות והגמישות לעור הפנים.

5. מהו המינון של החומצה ההיאלורונית במוצר? 
מינון החומצה ההיאלורונית בקומפלקס הוא 120 מ"ג – המינון הגבוה ביותר הנמכר בישראל בטבלייה. 

6. האם המינון של החומצה ההאילורונית שיש בקומפלקס מספיק כדי לאפשר תוצאות?
התשובה היא חד משמעית - כן. בחירת המינון במוצר נעשתה בהתאם להוכחות קליניות רבות שתומכות כי 120 מ"ג הוא המינון האופטימלי לעור. כל מה שפחות מ 120 מ"ג פשוט אינו אפקטיבי.

7. כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות? 
התוצאות כמובן משתנות ממבנה גוף אחד לאחר, אך ממחקרים שנעשו בקבוצת נשים בגילאי 35-60, בטווח זמן נטילה של 12 שבועות, הוצגו התוצאות הבאות:
הפחתה בסימנים ויזואליים של הזדקנות העור, שיפור ניכר במראה העור, הפחתה של יובש, עלייה בגמישות ואלסטיות העור ועלייה באחוזי הקולגן בעור.
גם התוצאות בשטח תומכות: למוצר מאות אלפי לקוחות מרוצים ברחבי העולם והוא אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר של סולגאר בצרפת ומדינות אירופאיות אחרות. 

9. תוך כמה זמן לוקח לחומצה ההיאלורונית להיספג בגוף? 
לאחר שבוע של שימוש עולה ריכוז החומצה ההיאלורונית ברקמות ל-פי 60!
מרגע הנטילה לוקח לחומצה ההיאלורונית 28 יום להגיע מהדם לתאי העור ולהישאר שם. 


 10. מאיזה גיל מומלץ ליטול את המוצר? 
החל מגיל 35 ריכוז הקולגן ברקמות העור יורדת בלפחות 1%-2% כל שנה. 
על מנת להקדים את פעולת השימור אנו ממליצים להתחיל ליטול את התוסף כבר מגיל 30. 

11. האם קיימות תופעות לוואי? 
למרבה השמחה לא נצפו עד כה תופעות לוואי לשימוש בקומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית. 

קולגן וחומצה ההיאלורונית הפכו לצמד המנצח בעולם הטיפוח, כולם כבר שמעו עליהם בהקשר כזה או אחר, קומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר הם הפטנט הפרקטי.


13. על איזה פטנט מבוסס המוצר?

קומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר מבוסס על פטנט רשום של חברת ® Biocell שהצליחה לשלב במטריצה ביולוגית אחת גם קולגן וגם חומצה היאלורונית במינון יעיל ובמנגנון ספיגה משופר. מטריצה פטנטית זו מכילה קולגן שעבר הידרוליזה (פירוק למולקולות קטנות ונוחות לספיגה) אך גם כמות משמעותית של גליקואמינוגליקנים (חומצה היאלורונית) הנחוצים למבנה ופעילות תקינה של רקמות עור ורקמות חיבור.

הייחודיות הראשונה של הפטנט הינה ספיגה יעילה של מולקולות גדולות שללא הפטנט היו מתפרקות במערכת העיכול ללא ספיגה יעילה.

הייחודיות הנוספת של הפטנט אינה רק בתוספת היעילה של שני רכיבים החיוניים לעור, אלא גם בכך שהפטנט מעודד ביוסינתזה פנימית של קולגן נוסף וחומצה היאלורונית נוספת. בנוסף לכך מונע הפטנט פעילות של אנזימי גיל שאחראים לירידה בכמות הקולגן והחומצה היאלורונית ברקמות. כלומר הפטנט גם מוסיף היכן שצריך, גם מעודד את מה שהתעייף וגם מעכב את מה שמפריע. הללויה.

חשוב מאוד!, הפטנט נחקר במחקר קליני רשום בו כלל האמירות והאיכויות המיוחסות לפטנט נבדקו והוכחו! המחקר מראה כי רכיבי הפטנט מגיעים באמצעות כלי הדם שבעור לשכבת הדרמיס שהיא הנפגעת העיקרית מתהליכי הזדקנות טבעיים, מחשיפה לשמש, מיובש ומזיהום סביבתי. משמעות נוספת ולא פחות חשובה, הפטנט מאפשר לכל מי שמעוניין בטיפוח עצמי, אמיתי, מבפנים, לעשות זאת על בסיס יומיומי, ללא צורך בבעל מקצוע, ללא צורך בהליך פולשני ויקר וללא כאב. אלפי לקוחות מרוצים אינם טועים בבחירה היומיומית שלהם בקולגן וחומצה היאלורונית של סולגאר.

14. על אילו צרכים עונה פטנט ה Biocell
  •  טיפוח העור
  •  טיפול בקמטים
  •  הענקת לחות לעור הפנים 
  •  מיצוק העור
  •  מילוי טבעי של העור
  •  גמישות העור

15. מהם המינון והתזמון הנכונים לצריכת המוצר? 
טבליה אחת ביום, עם הארוחה. 

16. כמה טבליות יש במוצר? 
30 טבליות. 

מומלץ להכיר, כי מי שמכיר אותי יודע שאני  #לא_מתפשרת  #סולגאר  #HAPPY_NEW_SKIN