אסתטיקה


 רפואה אסתטית במודל שבלונה, זה לא טיפול יופי, זה פתטי!   



השאיפה לשמור על מראה צעיר, מטופח ורענן, מוביל נשים רבות לטעות, ולהיכנע לטרנדים מיותרים בתחום האסתטיקה. מעבר לשעבוד הכלכלי המיותר ורכישת טיפולים מ"מומחים" שלא בדיוק דוגלים בהתאמת צורת הפרצוף לטיפול המתאים ללקוחה, על מנת לשמר ככל שביכולתם, על הטבעיות והמראה הייחודי של הפרצוף, אלא טיפול מתוך התמקדות ל"מודל יופי" קבוע, מיתוס ליופי עם תווי הפנים הסימטריים, בעלי נפיחות, ומתיחה. 

התוצאה מכך, עגומה, יותר ויותר נשים דומות אחת לשנייה, פחות ייחודיות, חיות וקסם אישי בלעדי, יותר שבלונה זהה לכולם והשקעה מוגזמת מובילה להגחכה, מעבר לאובדן המראה המטופח והרענן. לטעמי, מאבדים אף את היופי הקודם ומוטב היה להשאר ללא טיפולי האסתטיקה הללו. התופעה בולטת בעיקר בקרב נשים, אך גם אצל גברים, (לראייה השחקן סילבסטר סטלונה)  





כמי שאוהבת טיפוח, בעצם מכורה לשימוש בקרמים, מריחת שמנים לעור, וחרדה מזקנה. אני מוצאת את עצמי, כמי שמבקרת בהמון מרפאות אסתטיקה, מעבר לאהבת כתיבה ופרסום המלצות על חדשנות בתחום, ובכלל אני גם בין הראשונות שהתחילו בטיפולים החדשניים שהגיעו לארץ כמו הסרת שיער בכל הגוף, הסרת משקפיים בלייזר, בוטוקס מעל העניים, הוצאת שומה, חומצה האלרונית מכמה מותגים (המלצה על כך תמצאו אצלי בבלוג), המסקנה, לאמץ את דברי  ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית עם ניסיון רב של כ 28 שנה, הדוגלת מאז ומתמיד במראה הטבעי.

"להילחם בגיל - זה פתטי. ישנן הרבה דרכים לשמור על מראה מטופח ורענן, ולכן לא צריך להגזים ולהיכנע לטרנדים. לפעמים, כדי 'למתוח' את עור פנים, צריך להוסיף רק מעט מאד חומצה היאלורונית  בפינה של קו הלסת - וזהו. פתאום הכל נראה במקום. כנ"ל לגבי עיצוב צורת השפתיים: צריך להתמקד בצורה, לא בנפח". 

בעקבות האני מאמין של ד"ר אירנה שנדשטיין אני מבקשת לקבל טיפים ממנה, מתי כדאי להתחיל בטיפולים אסתטיים ? 



כבר בגיל 30+ מומלץ להתחיל, הטיפולים המומלצים: סקין בוסטר או מזותרפיה באזור הפנים והצוואר, כמובן בהתאם לסוג ומרקם העור.

בסביבות גיל 40 הקמטים והקימטוטים נעשים יותר ויותר בולטים. זהו השלב בו מומלץ ביותר לאמץ הרגלי טיפוח חדשים, בו חייבים לעלות מדרגה, כדי למנוע את הזדקנות העור. זהו שלב המתבטא באיבוד נפח ובשינויים במרקם. בשלב הזה מומלץ לקבוע תור אצל רופא/ה מומחה ליעוץ אישי, להתאמת טיפול המדויק לך בהתאם למצב העור שלך,מבנה הפנים, המצב הבריאותי, והציפיות באופן כללי .

יקירים ויקירות מעוניינות להראות צעירים/ות יפים ויפות, תוך שמירה על קסם הייחוד שלכן, אסור לוותר על ייעוץ מקדים אצל רופא בעל ניסיון רב.

     

טיפים חשובים איך להיראות מטופחים, בצורה טבעית ולא מוגזמת:


1.    לא לוותר על סקר שוק למציאת הרופא שיש לו סמכות רפואית מקצועית לטיפולים קוסמטיים, ואישורים מטעם משרד הבריאות.
2.    חשוב לעשות תיאום ציפיות עם הרופא. אם אין הבנה מלאה בין המטופל למטפל, לא תהיה הצלחה בטיפול.
3.    חשוב להיות ממוקד במה שאתם רוצים לשפר את המראה שלכם.
4.    מומלץ לא להזריק בבת אחת בכל אזורי הפנים.
5.    יש להמתין כעשרה ימים בין אזור לאזור.
6.    עדיף להזריק קצת פחות, ולהוסיף לאחר מכן, מאשר להגזים ואחר כך להצטער.
7.    חשוב ביותר להקפיד על הוראות התנהגותיות של הרופא לאחר ההזרקה, כמו שטיפת הפנים, לא להיכנס לבריכות ציבוריות וכל פעולה שיכולה לזהם את הפנים.
8.    חשוב להבין את רצונות המטופל, ולהתאים אותם למצבו הבריאותי, הפיזי ונפשי.
9.    חשוב להיות ממוקד במה שאתם רוצים כדי לשפר את המראה שלכם.

הטיפים באדיבות ד"ר אירנה שנדשטיין  מומחית ברפואה אסתטית, מעניקה יעוץ מקצועי ללא תשלום, הכולל בניית תכנית טיפול אישית המותאמת לגיל, לגנטיקה, לסוג ולמרקם העור, בתאום ציפיות מלא עם הלקוח/ה המעוניינת להעניק לעור גמישות חיות וטבעיות לעור הפנים. בין הטיפולים במרפאתה: מזותרפיה, סקין בוסטר, בוטוקס, חומצה היאלורונית, מזו חוטים ועוד. 

המלצה של רות,  ד"ר אירנה שנדשטיין M.D בר גיורא 11, ת"א  03-528-1383


מזו חוטים למתיחה של קו הלסת וטיפול בצוואר נפול ו/סנטר כפול (מתאים למצב התחלתי)