ORGANIC דור חדש למוצרי טיפוח לשיער

 איך לשמור על שיער בריא?

להשתמש ביותר מוצרים טבעיים, אורגניים, פחות מוצרים כימיים, בלי להתפשר!

כי השינוי מתחיל בדרישה כבר במספרה למוצרים בעלי רכיבים ממקור טבעי. בסדרת ORGANIC החדשה, מוצרים עם רכיבים טבעיים, הם שמירה על הבריאות מעבר לתודעה אקולוגית כערך חברתי גלובלי. אני בטח לא היחידה בעלת המודעות למזון שאני מכניסה לפה, לחומרים שאני מורחת, על העור והשיער. 

מעצבי השיער וצרכניות כמוני מעדיפות פורמולות אורגניות ומוצרי שיער עם מרכיבים נטולי מלחים ופרבינים. וזה מתחיל כבר בביקור השבועי במספרה.

 הסדרה החדשה ORGANIC  מציעה מוצרים מקצועיים עם ריכוז גבוה במיוחד של רכיבים ממקור טבעי לטיפול וטיפוח השיער, למעצבי שיער, למספרות, ולסלוני כלות. הסדרה מיוצרת בחברת "BOKO S.Y מעבדות קוסמטיקה בע"מ" עם הידע והניסיון שצברו במהלך שנים. 

חברת " BOKO S.Y מעבדות קוסמטיקה בע"מ", מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לטיפוח השיער. חברה ישראלית, כחול לבן, בבעלות יזם, ומעצב שיער ופורמולטור מזה 30 שנה. בעזרת הצוות והכימאים המקצועיים, מצעידה החברה את חזון מוצריה  לייצור ושיווק מוצרים על בסיס פורמולות מקצועיות עם אחוז גבוה של רכיבים יוקרתיים, איכות מן הטבע, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות פורצות דרך, וריחות בלעדיים. BOKO היא החברה מהמובילות בארץ בייצור מוצרים על בסיס גז נטול ריח, עם ריחות ייחודיים המפותחים בלעדית עבורה במעבדות בצרפת. 

מה ייחודה של סדרת ORGANIC?   איכות, ריח ומחיר.

ניקול רכמן - אחת ממלכות היופי של ישראל 2021
איכות בלתי מתפשרת עם חומרי הגלם הטובים ביותר, הנבחרים בקפידה על ידי צוות הכימאים של החברה, ונבדקים על ידי מעצבי שיער מהמובילים בתחום. זוהי סדרה מקצועית המשווקת למספרות בישראל עם רכיבים ממקורות מן הטבע, עם פורמולות אורגניות ובלעדיות תוצרת כחול לבן. החברה מקפידה על שקיפות מלאה מול הלקוחות ועל אריזות המוצרים נרשם בבירור אחוז הרכיב הטבעי של כל מוצר. מוצרי ORGANIC חברים בקבוצת Vegan Friendly.

ריח משכר – במיוחד עבור סדרת ORGANIC פותח במעבדות בצרפת ריח בלעדי ועוצמתי. ריח המזוהה עם ניחוחות נעימים המתאימים לאשה ולגבר והוא חלק מתהליך הטיפוח וחיבור הלקוחה למוצר.

חברת BOKO היא היצרנית והמשווקת הבלעדית של הסדרה, עם מוצרים איכותיים בעלי רכיבים ממקור טבעי. והמחיר? מחיר נגיש. ובר השגה.

מוצר הדגל של הסדרה הוא החלקת השיער המשקמת מבית ORGANIC, בעל תוצאות גבוהות במיוחד.  קל לשימוש, אינו שומני, משקם את סיב השערה, ומאפשר קיצור זמן עבודה של מעצב השיער.  אליו מצטרפים מוצרים נוספים ייעודיים לתהליך שימור ההחלקה לטווח ארוך. מוצרים כמו סרום, מסכה, שמפו מקצועי לשימוש לפני החלקה, ושמפו ללא מלחים לשימור ההחלקה.

גאיה צעירי אחת ממלכת היופי של 2021 

מנעד המוצרים הוא רחב במיוחד עם חיי מדף ארוכים מהרגיל, ונבדקים בתהליך וואקום שהוא חלק מהשימוש בטכנולוגיות מתקדמות פורצות דרך.

בנוסף להחלקה המשקמת והמוצרים המשלימים לשימור ההחלקה, בסדרה מגוון רחב של ספריי דבק לשיער לאחיזה חזקה ועדינה, גליז תלתלים, מסכות איכותיות לסוגי שיער שונים, קרם לחות, מוס לנפח מקסימלי לשיער, ושמפו ללא פרבינים וללא מלחים. מבחר רחב של מוצרים לעיצוב השיער כמו וקס, ווקס חימר ג'ל, וג'ל יוגורט.

יתרונות הסדרה ORGANIC:

הרכיבים: רכיבים שמקורם מן הטבע ובאחוזים גבוהים במיוחד ממוצרים מקבילים הקיימים בשוק טיפוח השיער.

חמאת שיאה אורגנית וטבעית המופקת מליבת אגוז השיאה הגדל על עץ הקריטה. חמאת השיאה מתאימה לטיפול בשיער יבש ומרפאת פגעי עור שונים כמו פריחה, גירוי, אלרגיה, ונזקי שמש.

חמאת מנגו אורגנית מעולה לחיזוק שורשי השיער, ומקלה על גירויים וצריבות הנגרמות מהשמש.

שמנים בכבישה קרה כדוגמת שמן בוראז' בעל ריכוזיות גבוהה של חומצת גמא לינואלית המחדירה לחות לעור, ומזרזת את תהליך התחדשות תאי העור. שמן אבוקדו העשיר בנוגדני חמצון, מינרלים, חומצות שומן ביטויין, וויטמין E,A, 5B, ושמן ארגן הידוע בחיזוק סיב השערה, המחייה שיער דהוי, מצפה את השערה בשכבה שהמעניקה לו ברק, מונע קצוות מפוצלים ונשירת שיער. השמן עשיר בוויטמין E, וכן חומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3,6, ואומגה 9.

תמצית ורדים העוזרות להרגעת גירויים בעור ושיפור עור הקרקפת.

מוצרי ORGANIC  מבטיחים ללקוחות תוצאות גבוהות ותחושה טבעית ונעימה הבונה ומשקמת את סיב השערה. מוצרי הסדרה מועילים לבריאות הקרקפת ומעניקים לשיער מראה חיוני, קופצני, מבריק ורענן המתאים לכל סוגי השיער ובעיקר לשיער מרדני. 

סדרת ORGANIC מבוססת על פורמולות מקצועיות עם רכיבים מן הטבע, חדשניות וייחודיות שעברו בקרה ובדיקה של מעצבי השיער המובילים בארץ ובעולם. מוצרי שיער בריאים עם מקור טבעי.

בעלי אישורי משרד הבריאות, ולמפעל תקן GMP לבקרת איכות מהמחמירים ביותר.


ריחות בלעדיים של כל הסדרה פותחו במיוחד במעבדות בצרפת .

המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער, לקהל הישראלי ולמזג האוויר המקומי, ללחות, לחום וליובש.

החברה מעסיקה אנשים עם מוגבלויות כתרומה לחברה כשהעבודה במפעל עוזרת להם להשתלב במערך העבודה. 

סדרת ORGANIC נותנת החסות לתחרות מלכות היופי 2021 של מגזין "לאשה

 מהיום, ניתן לדרוש מהמספרה, להשיג: במספרות המקצועיות והמובילות בישראל. סדרת ORGANIC 

 


המלצה של רות, הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים