נגב מעצבת לנו סדר בבלגן בהתאם ללוק.
נגב פתחה את סניףה דגל באזור המרכזי לעיצוב הבית, בהערכות חדשה ודרך מקורית לפתרונות יעילים ומוגדרים בתחום ההום סטיילנג.
קבוצת נגב קמעונות. מהווה זרוע עיקרית ליישום פרויקטים של בניה עבור יזמים ולקבלנים, פרויקטים של דיור ופרויקטים ציבוריים כמו בתי חולים, מוסדות אקדמאים, גנים בתי ספר ועוד. אותם אנשי מקצוע, אדריכלים ומעצבי פנים מלווים באופן אישי. זירה נוספת לקבוצה, הינה חטיבת ההפצה המשווקת לקהל הרחב, הסקטור הפרטי .
החברה מייצגת באולם התצוגה הענק המרשים והססגוני מותגים רבים. מוצרים איכותיים ומובילים במשק. לב הפעילות של המותג נגב זו הקמעונאות, לצד השירות הישיר ללקוחות הפרטיים.
המשימה והמטרה של נגב אותה מציין מנכ"ל נגב במסיבת העיתונאים היא השקת קונספט ייחודי, לאפשר לקהל הפרטי לצד המקצועי כמו אדריכלים ומעצבי פנים שירות אישי, מקצועי וליווי בהתאם לצרכים.
הקמפיין של נגב מתבטא ראשית בלוגו חדשני ומעורר אהבה בצורתו הלבבית והמבנית. הקונספט שנבחר כאן הופך את משימת העיצוב לקלה מתמיד. המותג חילק את המתחם באולם התצוגה ובשירות ללקוח לפי סגנון לוק עיקרי מובנה:
לוק תעשייתי, לוק קלאסי, לוק גרפי, לוק מינימליסטי, לוק מסעות, ולוק תעשייתי.
לכל עיצוב ניתן מערך מאפיינים, לצד ההשראות ממנו נלקח, כך שלכל סגנון נבחרו הצבעים המתאימים, המרקם, החמרים וכד' בהתאם לסקלת המחירים האפשריים לתקציב הלקוח. לכל סגנון, לכל לוק ולוק הפיקו מיני קטלוג מרשים, כדי ליצור את המראה והאווירה שהלקוח מעדיף ובוחר לצור בסביבתו, כולל אקססוריז להשלמת המראה. אכן כלי עבודה פרקטי. מעבר לכך ניתן לקבל באולם התצוגה כיוון וטאץ' אישי מאנשי מקצוע מומחים.