בצלאל פסגת היצירתיות

תערוכת בוגרי/ות בצלאל 2021  


אחד האירועים שאני הכי אוהבת לבקר בהם, תערוכת בוגרים בפקולטה לאמנות, לעומת זאת, האירוע שהכי קשה לי לסקר ולהעביר לקוראים את החוויה, זה מתערוכות בוגרים ובוגרות של הפקולטה לאמנות בצלאל. למה? בגלל מגוון הכישרונות, ריבויי היצירות שכדאי ורצוי לצפות בהם. אלו פרויקטים של עבודת השיא, לאחר חקר מעמיק בתחום, ונגיעה לתוך נבכי האישי באמצעות דיספלינת ההתמחות של כל אחד ואחת מהם. עולם ומלואו.


לבצלאל שלל מגמות: תקשורת חזותית, צילום, צורפות ואופנה, עיצוב תעשייתי, עיצוב קרמי זכוכית, ארכיטקטורה, אמנות, אמנות המסך. כך שבכל אחת מהמחלקות מתקיימת תערוכה, ובה מוצגים עבודות ופרויקטים המשלבים טכנולוגיות עבודה מגוונות, שונות, וייחודיות, במנעד רחב של חומרים, וסגנונות.

 


 



 

עבורי כל שנה ביקור בתערוכות בוגרי בצלאל זה פסיפס מפסגת היצירתיות, השנה במיוחד זו תכנית ריאלטי של המציאות שנכפתה עלינו מהקורונה, ויצרה סבך ביוגרפיה מגוון ומרתק במיוחד. מנעד של סגנונות, כשכול אחת מייצגת את נבכי הנפש של החברה הישראלית.
הנרטיב על המקום, המרחב פנימה והחוצה. עיסוק בהגירה, פליטות, מגדר, התבגרויות, אלימות, יחסי משפחה, יחסי מגזר, טבע, חולי וגסיסה.

תערוכת בוגרי/ות בצלאל 2021 .15-30.7

לכו בעצמכם לצפות, הנאה צרופה! דור אומני ואומניות העתיד. יש להם הרבה מה להגיד על החיים, הסביבה ורוח התקופה, והכל באמצעות החומר, ללא מילים המלצה של רות, תערוכות בוגרי/ות בצלאל 2021 

נ.ב. הצגת דגמית מהיצירות כאן היא מקרית לגמריי,  קצרה היריעה מלהכיל ולתאר את כולם יחד כמקשה אחת . 

המלצה של רות הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים