טיפים לניקוי הרכב מבית דייסון

פסח הגיע? אצלי האוטו הוא מקום בו אני מבלה הרבה זמן, תמיד אני דואגת לנקות להבריק ולשאוב את האבק מהאוטו, כי איתו אני בפקקים בדרך לפגישות עבודה, בנסיעות משפחתיות לטיולים, מפגשים, נופשים ועוד. 

כיצד כדאי לנקות את פנים הרכב בצורה יעילה?  קבלו את הטיפים 

באדיבות צוות המהנדסים של דייסון להלן טיפים והמלצות והוראות שימוש עם  שואב האבק שליV12 slim total clean  

שלב 1. הכנה

ראשית, יש להכין מראש את כל ציוד הדרוש לכך שתוכלו לבצע את פעולת הניקיון בצורה היעילה ביותר:

-          שואב אבק עם אביזר לפינות ומסילות, מברשת ללכלוך עיקש, אביזר לניקוי כללי ומברשת חובטת ממונעת לספות וריפוד.

-          שקיות לאשפה ומחזור

-          שקיות לשמירה על הרכוש שנמצא בתוך המכונית

-          ספריי לניקוי חלונות, מטלית יבשה רכה ומטלית לחה

-          תרסיס או מפיץ ריח

שלב 2. ריקון תכולת הרכב

יש לפתוח את דלתות הרכב על מנת לאווררו בזמן הניקוי. השתמשו בשקית אשפה להוצאת כל האשפה וזכרו להסתכל גם מתחת למושבים, בכיסים ובמחזיקי הכוסות. בשקית נפרדת, אספו את כל הרכוש שנמצא ברכב שאינו מיועד לזריקה כגון, משקפי שמש, מטען, מסטיקים ושמרו את הכל בצד בזמן הניקוי. לבסוף, הוציאו את השטיחים, נערו אותם והניחו אותם במקום נקי ויבש.

שלב 3. המושבים

התחילו בחלק הקדמי של הרכב והזיזו את המושבים לאחור. השתמשו באביזר לפינות ומסילות של השואב. שאבו לאורך התפרים של המושבים, קרוב ככל האפשר לתפירה. הקדישו תשומת לב מיוחדת לתפר שבו החלק האחורי פוגש את תחתית המושב, יש שם כמות מפתיעה של לכלוך ופסולת.

 לאחר מכן השתמשו במברשת חובטת ממונעת Anti Tangle לספות ומזרנים ושאבו לאט לאט את הריפוד של המושבים. שאבו את הפסולת הרופפת כמו גם אבק בלתי נראה ואלרגנים שיכולים להתאסף.  

כדי להגיע למקומות נוספים, רצוי להשתמש במברשת חובטת ממונעת Anti-Tangle לספות ומזרנים, כדי להגיע בקלות לפינות הקשות מתחת למושב . המברשת בעלת טכנולוגיה המונעת את הסתבכות השיער ושואבת אותו ישירות למיכל האיסוף. חיזרו על התהליך הזה לשאיבת כל המושבים של הרכב.

שלב 4. שאיבת הצדדים

בשלב זה, השתמשו באביזר דו מצבי לניקוי כללי, עם סיבי המברשת הסירו את האבק והלכלוך מלוח המחוונים, מפתחי האוורור של מערכת מיזוג האוויר של הרכב ומהדלתות. עם אביזר זה במצב עם המברשת ניתן לשאוב כל משטח ללא פחד משריטות. לבסוף, השתמשו במטלית לחה או ספריי ניקוי לחלונות וסמרטוט יבש כדי להסיר את כל הסימנים והכתמים מהפלסטיקה של הרכב.

לא לשכוח גם את הכיסים הצדדיים בדלתות המכונית שאולי יזדקקו לניקוי ושאיבה. השתמשו באביזר דו מצבי לניקוי כללי במצב מקסימום Boost כדי להיכנס לפינות הקשות ולהסיר פירורים נשכחים ואף לכלוך בלתי נראה.

שלב 5. להתמודד עם לכלוך שהתקשה

מה עם האזורים של לכלוך עקשן כמו בוץ מיובש או כתמי מזון? הזיפים הנוקשים של המברשת הקשה לבוץ וללכלוך עיקש של השואב יסייעו בשפשוף של הלכלוך היבש. אם אין לכם מברשת זו, השתמשו באביזר דו מצבי לניקוי כללי. ברגע שכל הלכלוך הקשה הוסר, שאבו את שאר תחתית הרכב עם מברשת חובטת ממונעת לספות ומזרנים.

שלב 6. חוזרים לדרכים

השתמשו במברשת חובטת ממונעת לספות ומזרנים ושאבו את השטיחים לפני שתניחו אותם חזרה ברכב. החזירו את כל הרכוש בחזרה למקום הרגיל שלהם ותהנו מרכב נקי!

מומלץ גם להשתמש במפיץ או תרסיס ריח אהוב עליכם כדי להנעים את הזמן ברכב.

לסיום ממליצה לרכוש את שואב האבק האלחוטי  V12 slim total clean

·         עוצמתי וקל משקל 2.2 ק"ג בלבד

·         מתג הפעלה חדש! ללא צורך בלחיצה על ההדק בזמן השאיבה

·         מברשת פלאפי עם אלומת לייזר לגילוי אבק מיקרוסקופי

·         מברשת Anti Tangle   לספות ומזרנים עם פטנט ייחודי למניעת הסתבכות שיער סביב המברשת

·         עד 60 דקות זמן עבודה עם מברשות ממונעות ( במצב ECO)

מחיר מומלץ לצרכן2,799  ש"ח.  שנתיים שירות ואחריות ע"י ב.נ.ז.כ. סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואן הרשמי של dyson בישראל. נלהשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובאתר האינטרנט: Dyson.co.il


חג שמח

הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים.