בגיל 65 הפכה למורה ליוגה, ומטיילת בעולם עם קבוצות של תלמידים, לחופשות בריאות שהיא מפיקה עבורם.

כשלינדה מנצור החליטה לקראת גיל 60 למכור את סוכנות הנסיעות המצליחה שלה מזה כ-30 שנה, היא לא ידעה לאן תתגלגל. היום בגיל 65 היא מורה ליוגה ובקרוב מורה לריקודים, מפיקה ביחד עם בנה ניר חופשות ריטריט/בריאות בכל רחבי ומזמינה את כולם לפסטיבל בריאות WELLFEST שהיא מארגנת ב-20/10 לכל מי שמרגיש שהוא צריך טיפול 10,000 לגוף ולנפש ולהשתחרר מלחצים.


 לינדה אהרון מנצור, מהרצליה, גרושה בזוגיות, נולדה בפרס וחלמה להגיע לישראל. כל שנה משפחתה היתה מגיעה לביקור בישראל עד שהחליטה לעשות עלייה בגיל 19 , לבדה, לטובת לימודי כלכלה ומדעי המחשב באוניברסיטה. לינדה כבר מגיל צעיר היתה מוכנה לקחת סיכונים ולהעיז, כך מצאה את עצמה עולה לבד לישראל במקום להצטרף לאחיה בארצות הברית או להוריה שעזבו בדיוק ללונדון.

 בישראל היא מכירה את בחיר ליבה, מתחתנת ויולדת שני ילדים, את ילדה השלישי בחרה לאמץ. לינדה החלה לעבוד כסוכנת נסיעות, מקבלת הכשרה מקצועית ומחליטה, שוב באומץ רב, לפתוח משרד עצמאי תחת השם "סורנטו", על שם מסעדה בפרס שלינדה ובני משפחתה נהגו לבקר באופן קבוע.


כיום לינדה מלמדת יוגה וביחד עם בנה ניר פיתחה את תחום חופשות הריטריט של סורנטו, שכללו סדנאות של מדיטציה, פילאטיס, יוגה, ריקוד ועוד. היום הם כבר אחרי שנתיים של עשרות חופשות בריאות שהם הפיקו ומשלבים גם טיולי אופניים, סיור ביקבים, כל מה שקשור לקונספט של WELLBEING.

לינדה מפיקה בפעם השנייה את פסטיבל WELLFEST במלון נחשולים. פסטיבל שמוקדש כולו לחופש, בריאות גוף ונפש ב- .20-22/10. החשיבות והמטרה של הפסטיבל לקחת הפסקה מהמרוץ היומיומי, לשים בצד את הדאגות והלחצים ולהצטרף למסע של אורח חיים בריא, בדגש על גוף בריא ונפש שלווה למשך 3 ימים עם מיטב המורים בארץ.

לפרטים נוספים https://www.wellfest.co.il/   קוד קופון ל10% הנחה  well-ruth