חדשות הסטייל ברבלון -  REVLON 

הבחירה המושלמת של רבלון בסיאנה היפה והמוכשרת. אמנית דוגמנית וזמרת הכובשת את זירת האיפור של המותג הבינלאומי רבלון לשנת 2017 

צילום: יח"צ 

סיארה: "הייתי מהמעריצות הגדולות של המותג האייקוני Revlon במשך כל ימי חיי.השם שקיבלתי מהוריי נובע מהבושם "Ciara" המפורסם של המותג. אבי העניק את הבושם הזה מתנה לאימי והיא ממש התאהבה בריח ובשם שלו. זה פשוט מדהים וקצת לא נתפס שאחרי כל השנים האלה והחיבור האישי שלי עם המותג, אני זוכה להצטרף למשפחת Revlon כשגרירה הבינלאומית החדשה שלו"

ההכרזה על שגרירת המותג החדשה בזמרת היוצרת ואייקון האופנה – סיארה, מהווה בחירה מושלמת! 

צילום יח"צ
להצטרף למשפחת הפרזנטוריות המפוארת של המותג זה אכן צעד נוסף בקריירה של סיארה פרינסס האריס.


תקציב הפרסום והחשיפה הענק של המותג הבינלאומי רבלון יציג את הכוכבת סיארה האמריקאית במלוא הדרה בכל הקמפיינים השונים ובכל ערוצי המדיה האפשריים, כולל במדיה הדיגטלית, in-store, וברשתות החברתיות.


מסעות הפרסום הראשונים בהשתתפותה יתמקדו בקידום של השקות המותג החדשות לשנת 2017 - ColorStay™ Eye and Revlon Kiss™ Balm



צילום יח"צ 

 סיארה פרינסס האריס (31), זוכת פרס הגראמי, אחת היוצרות המצליחות בארה"ב, עם למעלה מ 23 מיליון עותקים במצעדי המכירות הבינלאומיים.  

סיארה פרינסס האריס נולדה באוסטין טקסס, בת יחידה להורים המשרתים בצבא ארה"ב. בשנת 2004 עשתה את צעדיה הראשונים בקריירה המוסיקלית עם הסינגל הראשון שלה Goodies  שמיקם את עצמו במקום הראשון במצעד ה"בילבורד" האמריקאי. לצד עיסוקיה בתחומי הבידור השונים וניהול חיי משפחה, נחשבת סיארה לפילנטרופית ידועה המקדישה רבות מזמנה בסיוע לנשים במצוקה ולילדים נזקקים.