SMART KITCHEN

 הצלחה ישראלית כחול לבן - " אביבי מטבחים" 

עיצוב, סטייל ויוקרה בלתי מתפשרת


היום המטבח שלנו הוא לא עוד חדר נוסף בבית, אינו מטבח קטן או מטבח גדול המתוחם כיחידה עצמאית ונפרדת. היום חלל המטבח פתוח, מהווה מרכז החיים המשותפים, לכן מיחסים לו חשיבות, מיקומו במרכז, מכיל פינות רבות, תוך התאמה מירבית לחלל המרחבים הצמודים אליו כמו פינת האוכל, מבואה, חדר שירות, מרפסת או סלון. 

הדלתות מצד שמאל מכסים את המקרר, ומוצרי החשמל צילום: מטבחי אביב באולם התצוגה

 כמובן שגודלו של המטבח תלוי בסוג הבית והאמצעים האישיים, אך תמיד נשאף לנצל בצורה חכמה את השטח שיש לנו לעבודה ולאחסון, ובכך מתמחה חברת אביבי מטבחים.


קולקציית מטבחים של אביבי מעוצבים במגוון סגנונות עיצוב מרשימים וחדשניים במיוחד, שהיתרונות שאני מצאתי בהם הוא -ניצול מרבי של המיקום, בין אם חלל המטבח קטן או גדול, בכך חוסכת ללקוחותיה כסף וזמן, תוך יצירת נוחות למשתמש.
משטחי בישול, בגובה המשטח בגדלים שונים.

לדוגמא מטבח המאפשר שימוש בשפת הארונות שתמיד מכוסות בצוקל, הן הופכות להיות מגירות נשלפות 
שפת ארונות המטבח - הופכים לחלל שימושי נוסף עם המגירות הנשלפות 
מגוון ארונות מטבח עמוסי מקומות אחסון שונים, אם לא בא לכם לחשוף אותם הם יהפכו במהירות ונוחות לארון קיר, בכלל האפשרות הפרקטית להסתרת כלי מטבח ומוצרי חשמל למניעת אבק ולעיצוב נקי,יתרון. 

סרטון להמחשה כיצד דלתות מסתירות את הנעשה בארונות(הבלגן שלך לא ייחשף)

האי בחלל המטבח שבחלקו יפתח ויהפוך לשולחן אכילה, הדינמיות, החידושים וכל היתרונות הרבים גרמו לי להתרגש וללא ספק להחליט להחליף את ארונות המטבח ב"אביבי".
מטבח בעיצוב נקי של מטבחי אביבי

מטבחי אביבי 
*שימוש בחומרים מתקדמים ומוצרים מתוחכמים, כל הארונות מסיבית וחומרים מתקדמים, מגירות נשלפות ופרופילים איכותיים רמת גימור קפדנית עם טכנולוגיה מתקדמת לצד מוניטין רב  כבר 40 שנה ביצור מטבחים לפי התאמה ולפי יחידות, כנ"ל התמחור לפי יחידות.

האי בחלל יוכל להפוך גם לשולחן 
מוניטין:
-אביבי מטבחים - מונה חמישה אולמות תצוגה מפוארים ושני מפעלים משוכללים וחדשניים, וכ-180 מועסקים. שני מפעלים בבני דרום ובכרמיאל 
-חברת אביבי מטבחים עובדת עם חברות קבלניות מהגדולות בישראל , בין היתר – גינדי, אשדר, תדהר, אפריקה ישראל ועוד. 

ניתן לתאם פגישה מראש 1-700-500-790
להשיג באולמות התצוגה ברחבי הארץ : אולם תצוגה הרצליה פיתוח, אולם תצוגה ראשל”צ, ר"ג/ב"ב ובאולמות התצוגה במפעלים. 


ההמלצה שלי רות ברונשטיין, אופנה, אמנות, עיצוב יופי ולייף סטייל