sonar מציגה את העיצוב החדשני בענף התנורים, הכיריים וקולטי האדים למטבחים מסוגננים ויוקרתיים בחשיבה ויצור בטכנולוגית חדשנית.

כיריים בגדלים שונים sonar 

באירוע יוקרתי אשר נערך היום בחנות הדגל הראשונה, הציג המותג סונר sonar את דור העתיד של אבזור המטבחים. שפע של עיצובים המותאמים לכל חלל הבית בהתאם לסגנונו לצד טכנולוגיה ואיכות בלתי מתפשרת, לאנשים שסביבת עבודתם מתקדמת, משפרת את איכות חייהם
אולם תצוגה סונאר, צילום אלעד גונן

אי אפשר שלא להתפעל מהיוקרה והנוחות הקולינרית של סביבת העבודה במטבח מאובזר עם המותג sonar



סרטון להמחשה והתרשמות 
http://sonar-home.co.il/

הקולקציות החדשות: קולטי אדים עשויים בשלל עיצובים: מזכוכית או מקרמיקה, קולטי אדים כחלק מתאורה או קולטי אדים בעיצוב רטרו, שלל עיצובים במגוון סגנונות. המשותף לכולם אלו המנועים השקטים והחזקים.

מגוון תנורי יוקרה מעוצבים בסטייל ונוחות בטכנולוגיה חדשנית עם פטנט המאפשר להפעיל את התנור בנגיעה על הידית, הכל בגימור איכותי, אקסקלוסיבי המשדר ניקיון ונוחות לכל חובב אפיה, קולינריה וכמובן עיצוב משולב בחדשנות טכנולוגית. גדלי התנורים מציעים שינויים במטבח ובסביבת העבודה בהתאם לצורך, תנורים בגודל 70, 60, 45, ס"מ ונפחי גודל תא אפיה של 110 ליטר. אופציות הבחירה גמישות ולא מגבילות לצד טכנולוגיה המאפשרת בישול היברידי עם אידויי או מיקרוגל ועוד...
קולט אדים מסוגנן שנראה כנברשת מעוצבת /מוצג בכמה צבעים בהתאמה לחלל.

בתחום הכיריים חדשנות הבאה לידי ביטוי בגדלים השונים בהם ניתן לרכוש אותם, לא עוד גודל סטנדרטי מגביל. הכיריים מוצגות כאן בשלל צבעים, לבן, קרם, ניקל, כרום, שחור, חום. להבה מרחפת מעל הכריים זכוכית פטנט חדשני ביותר. 

רוצים לשלב את הכיריים, התנור והקולטים באותו סטייל של צבע, טקסטורה, ומרקם? הכל אפשרי! רק תגיעו להתרשם ותתלהבו כמוני מהיופי והאסתטיקה. 





להתרשמות 

רחוב התערוכה 3 נמל תל אביב
לתיאום מראש: 1599-530-163 או 03-6158818/9
פתיחה מ- 9:30-20:30
יום שישי וערבי חג מ - 9:00-13:00



*****ההמלצה שלי sonar