הכירו את הנוער, הדור הבא של הפרסומאים והבלוגרים בתחום האופנה והלייף סטייל. מובילי דיעה אותם כוכבי האינסטגרם והרשתות החברתיות !

על חקר תופעה חדשה, זו נחכה למסקנות ואשוש טענתי מחוקרי תקשורת וסוציולוגים.




מובילי דעה, כאלו שאוהבים לשתף חוויות, העדפות.  לצלם להביע ולתעד תמונות עם  טעמם האישי לקהילת חברים ורשת עוקבים, הפכו למותג בעצמם, למוצר נחשק, מועיל ואטרקטיבי עבור חברות אופנה וצרכנות. מותגי פרמיום רבים, מודעים להשפעתם, להיותם מקשרים בין המותג לקהל צרכנים פוטנציאלי, במחיר זול יחסית לפרסום ממומן. אחד המותגים החדשניים והאהובים עלי שהשכילו להבין זאת, הם רשת האופנה keds.
קידס רשת האופנה המפורסמת לילדים שממתגת את עצמה לאחרונה גם לנשים צעירות בנפשם, הכריזה על תחרות בקרב המעריצות והפשניסטיות הצעירות והמוכשרות של keds

נועה קירל אושיית הנוער והתקשורת, רקדנית, זמרת, שחקנית ויפהפייה הגיעה לחנות הדגל בקניון גבעתיים כדי לחשוף את אלו שנבחרו לתחרות החוליה המקשרת והמתקשרת לסגנון המותג הצעיר והבועט. 

 The Keds Squad להשלמת הנבחרת לקולקצית קיץ 2017

בהזדמנות זו רכשתי את אחד מהדגמים הכי הנוחים  שאהבתי בבוטיק המתאימים גם לצעירות כמוני, נעלי סניקרס בצבע מיטאלי, כסף או זהב, אחד הצבעים הכי בולטים לעונה זו, בהשראת שנות השמונים הנוצצות והפרועות.
נעלי סניקרס נוחות, ספורטיביות טרנד צעיר ואופנתי שרכשתי 

לכתבות נוספות בתחום אופנה לחצו כאן 

ההמלצה שלי רות ברונשטיין, בלוגרית אופנה אמנות ולייף סטייל