כשהכוכב האולימפי גל פרידמן חובר ליצרן מוצרי הספורט האיכותי והמוביל בישראל, התוצאה מניבה קולקציה איכותית, קולית  ו"סאפית"  במיוחד.  קבלו את קולקציית שורש, קיץ  2017 שתצנן לכם את הקיץ בשיק וסטייל.


















עוסקים בספורט ימי? חובבי טראקים, טיולים, ריצה או רכיבה? יש לכם שורש - SOURCE , איכותי במיוחד עבורכם !!!

חברת שורש,SOURCE  יצרנית הסנדלים המיתולוגיים. הסנדלים לטראקים ולהליכה נוחה למרחקים, בעלי פטנט רשום, המוכרים והמפורסמים בכל העולם, משווקים למעל 46 מדינות בעולם. בנוסף לציוד האיכותי המשלים ה outdoor- השיקה שורש בימים אלו קולקציות תיקים חדשים. 

צילום קולקציית שורש סנדלים וכפכפים קיץ 2017 
בעונה זו קולקציית הסנדלים של שורש בצבעים טרנדים. דגמים חדשים של תיקים לפי קטגוריות השימוש בהם, כמו: תיקים לסטודנטים, לתלמידים והייטקיסטים. בתחום הספורט תיקים לרוכבי אופניים אצנים ולעוסקים בספורט ימי. 


צילום קולקציית תיקים אורבניים לקיץ 2017 
חברת שורש- SOURCE  הוסיפה ליין ייחודי וחדשני במיוחד, קולקציה המתאימה לדרישות ולצרכים של חובבי טרנד הספורט הימי המפורסם - סאפ, שיט וחתירה בקייקים, ענף התופס תאוצה, וסוחף אליו רבים מהארץ ומהעולם בפרט, לעסוק בספורט זה. לנו הישראלים יש אפילו אלוף גלישת רוח - מעורר השראה ומודל חיקוי להצלחה בתחום - גל פרידמן.
בצילום: רות ברונשטיין (אנוכי) עם תיק גב מקולקציית וורו,  חופשיה ומצוידת בשתייה.

ב"שורש" חברו לספורטאים המובילים ביותר בתחום הספורט הימי ובהתאם לצרכם, המעצבים המוכשרים של החברה, יצרו ליין ספורט ימי המשלב טכנולוגיה חדשנית, לצד עיצוב ססגוני, תוך התאמה מושלמת לגוף. הליין החדש מאפשר תנועה נוחה של הגוף הפעיל. בזכות נשיאת התיק, ישנה אפשרות לשהות בים זמן ממושך, להגן על הציוד האישי ולשתות מים לרוויה.
בצילום: שיעור בהדרכת גל פרידמן אלוף ישראל בסאפ.
הקולקציה מורכבת מ תיק וורו- VERVE
האפשרות לחתור ולחתור ללא הפרעה לכתפיים, מקום לאחסון, תיק קל,  מימייה בנפח 2 ליטר.
מתאים לקייקים ולסאפ.
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 399 ש"ח


דוראבאג ימי- DURABAG KAYAK
תיק עם מיכל של 2.5 ליטר, בידוד לשמירה על קור המים לאורך זמן, אפשרות לשתיה מקשית ללא צורך בעצירה, כיסי רשת לאחסון נגיש, קשית באורך 140 ס"מ.
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 199 ש"ח.
היפסטר ימי - HIPSTER WAVE
תיק הבנוי מחגורת שתיה המקלה על עומס בגב, המגביל תנועה במים, תיק קל ויציב בסגנון הפאוץ' רק מרופד, איכותי נוח, עם תא אטום למים מימייה בנפח 1.5 ליטר , חלוקת משקל מובנת לכל רוחב האגן, מאובזר בשסתום חזק ואמין עם תפס מגנטי, מאפשר חופש תנועה, כיסי רשת נגישים. 

צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 299 ש"ח


תיק ההיפסטר הימי ותיק הוורב מומלצים ע"י האלוף גל פרידמן.
 החלטתם לבצע סאפ? חובה לרכוש תיק המעניק לכם יתרון משמעותי , לביטחון, משמעת מים, נוחות.

בהצלחה. 

 להשיג בחנויות המטיילים והספורט המובחרות ומידע נוסף באתר


** חברת "שורש" ( 1991 ) נודעת באיכות מוצריה ובאג'נדה החברתית וסביבתית שלה החשובים והערכיים לא פחות מהאיכות המאפיינת את מוצריה. ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית.  החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה יותר מ- 225 עובדים.

** גל פרידמן, מלמד שיעורי סאפ למעוניינים,  במועדון הגלישה הימי שדות ים.

אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/