מצעד הכוכבים של 'כפות הרגליים' לקיץ 2017 



ההמלצה שלי - מאת: רות ברונשטיין

מתחביב חסר רסן, להכרעה בטעם אישי.


אין צורך להתחיל להלאות אתכן בקלישאות, קוראות יקרות, קבלו את 'מצעד כפות הרגליים' לקיץ 2107. המככבים העונה במתן כסות הולמת ונשית לכפות הרגליים. הכל מתוך תחביב חסר רסן, בעלות על עשרות זוגות, שלוש ארונות, בילוי במאות חנויות, המון אתרים, וטעם אחד שהוא רק שלי. מתחברות? מקווה שכן הציצו ותחליטו 
++++++++++++++++++++

במקום הראשון של מצעד הכוכבים בקטגורית הכפכפים הפופולריים ביותר לקיץ 2017 זכו כפכפי מוזס - Moses

אחד החדשים והמפתיעים של העונה הם כפכפי מוזס - Moses, כפכפים בקונוטציה של עולים חדשים מצפון אפריקה משנות ה50 של המאה הקודמת עם שינויי ברוח הקדמה וטכנולוגית הייצור של המאה ה21.

כפכפי מוזסMoses כבשו את כפות רגלי עם ישראל וזירת האופנה הבינלאומית, תמונות מפורסמים רבים מתועדות בכפכפי מוזס, לי זה מרגיש קיטש, מוזר, אבל למרות הכל הוא זוכה להיות במקום הראשון, מגיע להם שאפו! 

ההשפעה והשימוש הפופולרי בהם, ממש תופעה חוזרת להתפשטות "מגפת הקרוקס" Crocs בישראל, עמוס הורביץ (weshoes)עושה זאת שוב. האמת אחרי שמדדתי ב'דנילו' ת"א, התאהבתי בנוחות ממש כמו כפפה לכפות הרגליים, אבל יקיריי, אני אישית לא מרגישה נח להסתובב אתם. אני במיעוט אבל מוכנה להעניק להם תואר של כבוד על ההצלחה והחדשנות. Mosesמיוצרים בטכנולוגיה חדשנית מחומר סינתטי בהזרקת אויר, המעניקים בשל כך נוחות בלתי מתפשרת ואוורור בזמן הצעידה בהם. כפכפי חופש ודרור לרגלים בתחושת ריחוף.





 

הכפכפים, לעבודה ביומיום, לים,לבית,למקלחת ואפילו ראיתי אותם בבית קפה תל אביבי בשעות הערב. הכפכפים של מוזס ניתנים לשטיפה ונשמרים לאורך זמן.

להשיג בחנויות דנילו: כפכפי מוזס - Moses  ב: 30 גוונים וצבעים שונים, כסף, זהב, צהוב, טורקיז כחול, שחור, אדום, ורוד. לבן, מנוקד, ועוד. דיזינגוף 139 ו 127 ת"א, שנקין 14 ת"א
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

במקום הראשון במצעד 'כפות הרגליים' בהמלצה שלי לקטגוריות היוקרתיים, היקרים והנוחים ביותר זכה המותג האנגלי Clarks.

יותר מ200 שנה, המותג האנגלי Clarks הוותיק והאיכותי שומר על מיקומו כמכתיב טרנדים חדשים באופנה. נעלי קלרקס משמרים ערכים של קלסיקה עם יצור איכותי, קפדני ובלתי מתפשר, לצד יופי עדינות ואצילות לכפות הרגלים. כל זוג סנדלים של המותג, ולא משנה מה גובה העקב, נוחים להפליא, הסנדלים עוטפים ומגנים על כפות הרגלים כאלו הן מחומר שברירי. כל סוגי הנעלים שלי גורפות מחמאות באופן קבוע. לא פלא שבכל שנה אני מתפתה לרכוש זוג נוסף, למרות המחיר היקר יחסית, אבל אנגליה זו אנגליה ולונדון לא תמיד מחכה לי...
קנייה בClarks משתלמת בהחלט. צילום: יח"צ אתר
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

במקום הראשון ב'מצעד כפות הרגליים'" בהמלצה שלי לקטגורית הסנדלים הנוחים ביותר, במחיר האטרקטיבי ביותר זכו נעלי פליי פוט- flyfoot, כי על נוחות אני לא מתפשרת.


 flyfoot בוודאי שלא פחות נוחים בהשוואה לקטגוריית מותגי איכות אחרים. גם בחורף רכשתי מכאן וגם כעת בקיץ אני בוחרת לבדוק את קולקציית הסנדלים החדשה, אלו שאשלוף לליטוף כפות רגליי הגדולות (מידה 39), והבחירה ממש לא קלה, מקולקציה קיץ 2017 שלפתי עקבים נמוכים, רצועה עם אבזם ושילוב צבעוני להתאמת האוטפיט בשלל צבעים.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
אין כמו ייצור כחול לבן, תמיד אני בוחרת לבחון את 'גלי'. הצלחה ישראלית מרשימה, ללא עוררין, המתקשרים בעיקר לנוחות, לאורתופדיות בסגנון ספורטיבי ישראלי. למרות שמזמן עזבתי את הקיבוץ, אני עדיין אוהבת להיכנס ולבחון את צוו העונה של הסגנון הישראלי, המושפע מטרנדים מבירות העולם הגדולות, אך מציג דגמים ייחודיים המתאימים לאישה הישראלית בקיץ אכזרי וחמים כשלנו.

במקום הראשון ב'מצעד כפות הרגליים' בהמלצה שלי לקטגורית הסנדלים הישראלים בסגנון ספורטיבי, זכו סנדלי "גלי- Gali". גלי מתאפיינת בקלילות ונוחות, סמל ילדות עבורי מבוטיק הנעליים, השכיחות ביותר בתקופת הקיבוץ. 








במצעד 'כפות הרגליים' לקטגורית הסנדלים הסקסיות ביותר בהמלצה שלי לקולקצית קיץ 2017 זכו הדגמים שלspring הספרינג גזרות החושפות את הקרסוליים ומהדקות ברצועה מסוגננת את החלק 
התחתון הצר ביותר של הרגל ובכך מדגישים אותו, מחטבים ומעצבים את כף הרגל, מעניקים אשליה 
של רגל תמירה יותרת וסקסית במיוחד, עם הסנדלים הללו מרגישה מיוחדת
  
מרשת סקופ - את הסנדלים בצבע הלבן אהבתי במיוחד, העיצוב וההיברידיות, סנדל/כפכף אלגנטי 
.ממש מיוחדים, הקשירה מקדימה מוסיפה יופי לסנדלים 

spring במקום הראשון לסקסיות ביותר 

spring  בצבע שמיימי -ב'מצעד כפות הרגליים'


עמנואל - דגם alexander wang
מקום שלישי 'במצעד כפות הרגליים'

סקופ- במקום השני לסקסיות ביותר
'במצעד כפות הרגליים'

 מעמנואל את הסנדלים בצבע שחור, עם דגש על עיצוב עקבים מסוגננים המדגישים את הקרסוליים,
הסנדלים סגורים יחסית, אך חושפים את הקרסוליים וציפורניים מטופחות להשלמת המראה.
*הדרוג בהתאם לסדר הצגתם

ב'מצעד כפות הרגלים' לקיץ 2017 בקטגורית סנדלים ללא עקבים, בסטייל שטוחות ואלגנטיות ביותר זכו 
 מ  GALITA, סנדלים של גליתה בצבע כסף מתכתי, הטרנד הכי לוהט לקיץ 2017, בסגנון השראה מגזרות הרטרו בהשפעת מזרח אסיה. הן הופכת כל כף רגל לזוהרת ובולטת. מתאים במיוחד לנשים תמירות או נשים שמתכוננות לצאת לנשף ריקודים בלי הפסקה ובלי שכפות הרגלים יצעקו הצילו.



סנדלים בצבע כסף אלגנטים במיוחד GALITA (אל תקנו הם שלי)

______________________________________________________________________

 ב'מצעד כפות הרגליים' לקיץ 2017 בקטגורית הסנדלים, ללא עקבים, ובסגנון ספורטיבי ביותר זכו בהמלצה שלי סנדלי TO -GO, הדגם מופיע ברשת בכל הצבעיםTO -GO הרשת האטרקטיבית ביותר לרכישת סנדלים ליומיום, או לכל מטרה, במחיר שווה נפש. כך שללא ספק, תוכלי לחדש מלתחה טרנדית לעונה במחיר ארוחת ג'אנק פוד, ואם זה גם נח, הרווחת!! לעתים כדאי לקנות כמה בגדים טרנדים וזולים במקום בגד אחד קלסי ויקר.
דגם הסקופ, של סנדלים בסגנון 'כפכפי אצבע', אך שטוחות בסגנון ספרטיבי אך במראה אתני מיוחד הן הדגם מסקופ 


סנדלי TO -GO מגוון צבעים, הכל באותו צבע.
סקופ - סנדלים בסגנון כפכפים.
מצעד כפות הרגליים
ההמלצה שלי 

לסיום, כמכורת סנדלים ו"כיסויים" לכפות רגליים מכל הסוגים והמינים. מציגה את שלל הגרוטאות שבוחרת להעביר וכמובן להחליף אותם בסנדלים חדשים...

כל אלו הולכות לפח זבל הקרוב בדרום תל אביב, אם אתן חושקות באחד מהזוגות הללו,הם שלכם.
אמרתי כבר שהמידה שלי 39? אפרופו חברות אשמח לקבל מתנה מכל אחד מהמותגים הללו, בכל חג, בכל יום הולדת, ובכל עונה  'כיסויים' לכפות הרגליים. 


lafayette- מודדת סנדלים שקופות בסגנון סינדרלה 
אנקדוטה לסיום, לפני 30 שנה בערך כשהייתי בת 17 היו לי סנדלי עקבים שקופים. כל כך אהבתי אותן, הן היו מדהימות בעניי,אולי בגלל הקונוטציה לסינדרלה מהאגדות. סינדרלה  הרגשתי עם בן זוגי שלימים הפך לשותפי לחיים. הסנדלים שקופות במראה זכוכית נוצצת, העקב והרצועה מקדימה אמנם היו מפלסטיק, אך איכותי שממש תעתע למראה זכוכית יקרה. רק המדרסים, עליהם כפות הרגליים הונחו היו מספוג מוקצף לבן- למען הנוחות המינימלית. 

הרגשתי סינדרלה ליד בן זוגי השרמנטי שיחיה, לצערי לא מצאתי תמונה למזכרת, אז לא היה בהישג יד פילם לצילום וגם לא ממון רב. ניצוצות של דמיון רב ראיתי בדגמי לאפייאט-,lafayette- הקיץ אך לא כמו המקור. 
אם קראתן עד כאן ואתם מכירות סנדלים שקופות כולל הכל והעקבים גבוהים ועדינים, בסגנון זה, אשמח מאוד אם תעדכנו, שלחו תמונות.  



 אהבתם את בחירתי? אתן מוזמנות להצטרף כמנויות ולקבל ישירות למייל את ההמלצה שלי, על כל מה שחדש ומתחדש.

לאינסטגרם לחצו  להצטרפות לקבוצת ההמלצה שלי בפייסבוק לחצי וצרפי המלצות שלך לקבוצה. שלכם ובשבילכן רות

ההמלצה שלי רות ברונשטיין כתבת אופנה, אמנות, יופי ולייף סטייל


לנעליים שאהבתי בפלייפוט -Fflyfoot לחצו    לנעליים שאהבתי בלאפייט-lafayette לחצו ההמלצה שלי