ספרים חברים, מזכרת לכל החיים!


מה נדרש כדי להגשים חלום, ולהוציא לאור ספר שירים, סיפורים או ניסיון חיים? 

רצון וכשרון, תוספת ממון להגשמת החלום ו-להכיר את מדיה 10

מדיה 10, הוצאה לאור בהנהגתו של דורון קריספין רוקמת ומאגדת חלומות לספר. 
ספר של דפי תובנות מעולם העסקים, הדרכה, אידאות, שירים, ואוטוביוגרפיות לאיכות חיים והנאה, אך בעיקר להגשמה עצמית והתפתחות אישית, גם אם יועדו לקהל הרחב. ספרים לקהל המבוגרים, הילדים, ההורים, עסקים ולמגוון תחביבים מכל מני נושאים.
ההוצאה לאור מעניקה את כל השירותים הנלווים: עריכה, הגהה לשונית, הדפסה, שיווק, ליווי אישי ואפילו יחסי ציבור. 

לרגל פתיחת חנות חדשה, בקומה ה35 בבניין עסקים חדש אף הוא, מגדל בסר 4 הלכתי לבקר ולהתרשם מהחזון היומרני, הפקת ספרים כשהמדיה הדיגיטלית משתלטת על עולמנו אט אט. התפתחות אמצעי  התקשורת הדיגיטלית מבקשים ללא לאות, להכחיד את מוצרי הניר והרגלי הצריכה שלנו הספרים. גדלתי בילדותי במחצית חיי עם ספרים ונדרשתי לשנות סדרי בראשית, דור השעטנז.  
צילום מהקומה ה35 מגדלי בסר 4 חנות ספרים חדשה של ההוצאה לאור מדיה 10

כאן בהוצאה לאור, מתבססים על ידע אנושי כצינור להעברת מסרים, הנאה וחדשנות. המדפים בעלי שפע של ספרים מגוונים מכל תחומי הלייף סטייל. ללא ספק, כאן נהנים מצמיחה ושגשוג לעומת הוצאות לאור גדולות וותיקות אשר ספגו קשיים בעשור האחרון, מפאת השינויים מפתוחי אמצעי הטכנולוגיה תדיר. 

בעוד שהוצאות לאור גדולות התקשו לייצר ולהפיק ספרים, המבוססים על כתבי סופרים, משוררים בוגרי לימודי בלשנות, ספרות, והוראה, לצידם התפתחה תעשייה של הוצאות לאור בוטיק, הוצאות לאור אלטרנטיביות אשר מספקות אושר והגשמה עצמית לרבים. 

חנות הספרים פתוחה חמישה ימים בשבוע, מאפשרת לקהל לרכוש ספרים וליהנות מתצפית נפלאה המתגלה בעצמתה. בנוסף ניתן לרכוש את הספרים בחנויות רשת השיווק הגדולה להוצאות לאור סטימצקי.

סיפור ההצלחה של חנות הספרים החדשה מתחיל מדורון קירספין וכח עזר משמעותי ביותר אחיו בועז קריספין המאייר, לצד קורטוב של מזל, את הספר הראשון של ההוצאה הפיקו עבור המנטור המפורסם אלון גל ומאז זה היסטוריה, בין לקוחותיו סופרים מפורסמים רבים לצד ספרי ביכורים. 

לפני שאני מסיימת את ביקורי במקום מעורר ההשראה מציין בפניי מר קריספין: "הספר מהווה אמצעי למינוף הרצאות, סדנאות, ימי עיון וכתבות עבור הסופרים היוצרים, והייעוד שלנו להגשים חלומות לאנשים!

החנות החדשהרחוב מצדה 7 בני ברק, קומה 35 טל' 077-7508086