נגב מעצבת לנו סדר בבלגן בהתאם ללוק.




נגב פתחה את סניףה דגל באזור המרכזי לעיצוב הבית, בהערכות חדשה ודרך מקורית לפתרונות יעילים ומוגדרים בתחום ההום סטיילנג.

קבוצת נגב קמעונות. מהווה זרוע עיקרית ליישום פרויקטים של בניה עבור יזמים ולקבלנים, פרויקטים של דיור ופרויקטים ציבוריים כמו בתי חולים, מוסדות אקדמאים, גנים בתי ספר ועוד. אותם אנשי מקצוע, אדריכלים ומעצבי פנים מלווים באופן אישי. זירה נוספת לקבוצה, הינה חטיבת ההפצה המשווקת לקהל הרחב, הסקטור הפרטי . 
החברה מייצגת באולם התצוגה הענק המרשים והססגוני מותגים רבים. מוצרים איכותיים ומובילים במשק. לב הפעילות של המותג נגב זו הקמעונאות, לצד השירות הישיר ללקוחות הפרטיים.


המשימה והמטרה של נגב אותה מציין מנכ"ל נגב במסיבת העיתונאים היא השקת קונספט ייחודי, לאפשר לקהל הפרטי לצד המקצועי כמו אדריכלים ומעצבי פנים שירות אישי, מקצועי וליווי בהתאם לצרכים.


הקמפיין של נגב מתבטא ראשית בלוגו חדשני ומעורר אהבה בצורתו הלבבית והמבנית. הקונספט שנבחר כאן הופך את משימת העיצוב לקלה מתמיד. המותג חילק את המתחם באולם התצוגה ובשירות ללקוח לפי סגנון לוק עיקרי מובנה:

לוק תעשייתי, לוק קלאסי, לוק גרפי, לוק מינימליסטי, לוק מסעות, ולוק תעשייתי. 

לכל עיצוב ניתן מערך מאפיינים, לצד ההשראות ממנו נלקח, כך שלכל סגנון נבחרו הצבעים המתאימים, המרקם, החמרים וכד' בהתאם לסקלת המחירים האפשריים לתקציב הלקוח. לכל סגנון, לכל לוק ולוק הפיקו מיני קטלוג מרשים, כדי ליצור את המראה והאווירה שהלקוח מעדיף ובוחר לצור בסביבתו, כולל אקססוריז להשלמת המראה. אכן כלי עבודה פרקטי. מעבר לכך ניתן לקבל באולם התצוגה כיוון וטאץ' אישי מאנשי מקצוע מומחים.

הלוק התעשייתי - מעודן יותר, בעל צורות מעוגלות, מאפייני לוק למראה הזה. 

לוק המסעות - ריבוי מסכים, חיפוש חוויה מהעולם, להרגיש את האדמה בהשראת המשיכה לטבע, לאקסטרים, אותנטיות המאפיינים ורכיבים לכך בסקלת הצבעים ובטקסטורות.  https://www.youtube.com/watch?v=r3B_d6NGFs8

הלוק הגרפי- צורות גאומטריות תעוזה וביטוי אישי. מלא צבע וחיים. סקלת צבעים ומכלול  ההשראה. 

הלוק הקלאסי - רומנטיקה כפרית עם תחכום אורבני. 

הלוק המינמליסטי -סגנון המוכר לנו בגווני חום ולבן שהופך יותר מעורב. יוקרה בפרטים הקטנים. ניטראלי לסביבה 


השף המפורסם שגב שנבחר לפרזנטור של נגב, מציין: בחרתי את נגב מתוך חיבור לעיצוב כחברה ישראלית,  כל מוצר, כמו מרצפות, ברזים או קירות, הוא עולם בפני עצמו השאלה איך ממקמים הכל יחד? כמו בעיצוב כך באוכל אם אין את הלוק המתאים והמשתלב הכל יחד,  הכל יהפך לבלגן אם יש לוק וחיבור לכל המרכיבים יחד הכל טעים יפה ומושלם כמו תבשיל מעדן:

נגב  אולם התצוגה החדש רחוב הלחי 28 בני ברק