מחברת את הגוף לראש.



החיים הפוסט פוסט מודרניים, בהם יש זמן פנוי יותר, הם לא מעודדים במיוחד.  
למרות הקדמה והפשטות של העשייה, קרי, לא מכבסים ביד, לא מיבשים כביסה, כבר לא נדרש לטאטא, לשטוף רצפות, לשטוף כלים - כי יש כבר רובוט. לא מגדלים תרנגולת או פרה כדי לצרוך אוכל מוכן ותעשייתי ישר לצלחת. מגוון מאפיינים של צורות פינוק, ספוק צרכים וזמן פנוי רב, כיום, לעומת העבר. 
בנוסף לכך רוב שעות היום מתקשרים, משחקים, לומדים, ועובדים דרך אמצעי הדיגיטל. המשותף לכול השינויים ו'ההטבות' הללו של הזמן הפנוי, הם לפעמים בעוכרינו, כי נשארנו למרות הכל, עם הלחץ, מתח ועומס על שילדת הגוף מישיבה מתמשכת. כל זאת מבלי להזכיר את התחרות התמידית, והתשוקה לסיפוק צרכים מיידי ובלתי נדלה של תרבות צריכת מוצרים חדשניים.

האנמיות שלנו כיום בחברה הפוסט פוסט מודרנית מיועדים לכתבה אחרת, אך חשוב לי לציין ולהתמקד בנושא חשוב לא פחות. לחץ על הגוף בגלל התזונה הלקויה, ישיבה ממושכת על כיסא מול מכשיר דיגיטלי כמו טלוויזיה מחשב, נייד ועוד לצד הכנסת אוכל תעשייתי שלרוב גם אינו טבעי ובריא. מזיקים לגופנו וידועים לרובנו. כל אחד ואחת בהתאם למודעות מנסה לשפר ולשמור על איזון בחייו.


הסיפור האישי שלי התחיל מלחץ של עבודה לעמוד ביעדים, לשאוף להצלחה ולפרפקציוניזם, לצד שעות עבודה מרובות מול מחשב. טנטון וסחרחורת מלווה בסתימה  באוזניים, כאבי ברכיים, לעיתים כאבי גב וחוסר סידן לצד עייפות מתמדת, שלל סימפטומים שגופי סימן לי לעצור, תחושות שחוויתי בגלל צורת חיי חיינו. הובילה אותי לעצירה מוחלטת, ולא מתוך בחירה.

כשהרפואה הקונבנציונאלית לא ספקה את הסחורה ועמה האכזבה, החלטתי לחפש את הדרך לרפא ולפנק את הגוף וממנו להצליח לרפא את הנפש התשושה והזקוקה לבטלה. וכל זאת מבלי שכיבסתי, גיהצתי, בישלתי או ניקיתי, לצורך המחייה...

התחלתי בדיקור סיני, עברתי שלושה מטפלים שנחשבו המומחים בתחומם, זה עזר קמעה, אבל בלעדי שינוי דרך חיים לטיפול ותחזוק הגוף, זה דומה להסרת קליפה יחידה המשתחררת מבצל. 

שיניתי את התזונה בעזרת התוספים של דיאטת לורן. מרגישה נפלא בזכות הדיאטה שאימצתי כדרך חיים, מפחיתה בקמחים וסוכרים, מגדלת מני ירקות אורגניים. וניסיתי את כמעט כל שיטות טיפולי הגוף הקיימים, ליתר דיוק חשבתי שהכרתי:  מסאג' תאלנדי, רפלקסולוגיה, הילינג, טיפול באבנים חמות, שיאצו, תנועה עוברית, כוסות רוח, מסאג' שוודי, דמיון מודרך. מכירים שיטה שלא ציינתי? מוזמנים לשתף. קיימים עוד המון סוגי טיפולים שטרם התנסיתי בהם ועל כך אקדיש סדרת כתבות, לאחר חוויה והתרשמות אישית.

הטיפול החדשני שממש הפתיע אותי ובלתי נתפס עד שניסיתי בעצמי, נעשה ע"י אמנון בצלאל. את אמנון הכרתי בכלל בראיון לכתבה בעיתון, כשבליבי תפילה אחת מפגש עם מטפל/ת שיכולים לעזור לפיברומיאלגיה, עבור חברה יקרה ונואשת מהמחלה הבלתי מובנת הזו. בזמן התקף קולה השתתק מרוב כאב, ובמשך ימים לא יכולה לתפקד. 

אופטימית ונואשת כאחד מהידיעה שאין טיפולים כנראה מעבר להקלה, הגיע אליי במקרה אמנון בצלאל.

אמנון בצלאל נטורופת, מהנדס אלקטרוניקה. מגיל 20 למד שיטות טיפול בשילוב עבודה בחברת הייטק לצורך פרנסה. ההתעסקות בתחום הרפואה המשלימה היה בעיקר עבורו עבודת קודש לטיפול ועזרה.
לפני כ 10 שנים החליט להתמקד ולפתוח קליניקה. הטיפול אותו רכש והתמקד בו נקרא Eft
אמנון התחיל להשתמש בשיטה זו דרך לימוד באינטרנט, בניסיון לשלב את שיטת הטיפול כחלק מסדרת הטיפולים לסביבתו והשיטה פשוט עבדה ועזרה לרבים. אמנון צמא לידע נוסף, נסע לחו"ל והתמקצע בדרך הטיפול הייחודית, אותה הביא לארץ. 

אמנון מציין: "עבדתי עם חיילים לאחר פוסט טראומה, אנורקסיות, ומטופלים רבים במגוון בעיות ללא מזור, השיטה נותנת תוצאות"! אמנון שלף מיד את הניד והציג לי מיוטיוב סרטונים מרגשים של מטופלים המודים לו על דרך הטיפול. 
.
הטיפול המשולב מבוסס על ידע סיני עתיק, מתבצע באמצעות טפיחות על נקודות בגוף וע"י אמירת כמה משפטים.
שיטה פשוטה הנותנת תוצאות! הטיפול של Eft  בהם אמנון מתמחה בשלוב שינוי בתזונה ופרחי באך,
לתחום הידע הנרחב שלו. אמנון מציין כי לפני 5 שנים פגש בתחום ה 'רפואה חדשה' המציגה קשר ישיר בין מוח, נפש ולמחלות גוף האדם.
תמונת מוח צורת המעגלים מאותתים על מצוקה

רפואה חדשה - מחקר של רופא גרמני בשם ד"ר המר ריקה גירד. מחקר שמתמקד בטענה כי מחלות גוף הן תולדה של קונפליקט רגשי.  במחקר של ד"ר המר ריקה גירד, סיטי מוח הראה עיגולים. כל מחלה פוגעת וקשורה למוח ומהנפש עוברת לגוף.



סרטון עדות של חיילים עם פוסט טראומה שטופלו בשיטה, לצד עדות של אנשי מקצוע שנכחו בטיפולים כמשקיפים.

אמנון בצלאל מכשיר מטפלים לעבוד בשיטת הטיפול הייחודיות וההיברידית. כמו כן מקבל בקליניקה כאלו שרוצים לטפל בעצמם.

תוך כדי ראיון ומפגש עם אמנון גוללתי בפניו את סיפור בעיתי הרפואית כפי שתיארתי לכם כאן קודם, אמנון התנדב לכוון אותי לטיפול, ואני התמסרתי לנסות במלוא התפילה והתקווה להצלחה. תחילה רק סף הכבדות בראש ירדה כמעה. נפרדתי לשלום מאמנון, תוך הבטחה שינסה לעזור לחברה ממחלת פיברומיאלגיה, המתמשכת לרוב בגלל התמכרות של החולים במחלה עצמה ומכאן הקושי להיחלץ ממנה.

לאחר כ10 דקות בעודי מהרהרת בשיטה שיש מאחוריה היגיון, שמתי לב שנעלמה הכבדות בראש, הרגשתי לפתע קלילה ומאושרת!

אמנון עורך סדנא ראשונה לטיפול עצמי, הנערכת יום וחצי ועוסקת בכאבים, רגשות, פוביות והתמכרות למתוקים. בסדנא מדגימים טיפול נגד התמכרות לשוקולד. הסדנא נערכת יום וחצי ועלותה 900 ש"ח בלבד. 
 לפרטים : 054-4806530 מרכז לריפוי טבעי אמנון בצלאל נטורופת  N.D.
טריינר מוסמך לשיטת EFT  עצמון 16ב' נס ציונה
www.eft.org.il למד חינם לטפל בכאבים http://goo.gl/gpbC3 
--------------------------------------

טיפולי גוף תמיד גרמו לי לריחוף זמני, רגיעה ואגירת כוחות מחודשים לנפש. מעין עצירה מהחיים העמוסים ומעבר לתרפיה. מעבר לרגעי אבוד שיווי משקל ממנה אני עדיין סובלת מאז אבוד העצב באוזן. ללא ספק, הכי עזר לכבדות בראש הוא הטיפול העצמי שלמדתי מה'רפואה חדשה' ושיטת ה Eft באמצעות אמנון בצלאל. 

________________________ 

המטפלים שלי בתחום הרפואה המשלימה, להם אני מודה וממליצה בחום לצורך העצמת הנפש באמצעות הגוף, נמצאים באזורים שונים בארץ. אלו לא מכוני ספא יוקרתיים לשם ראווה, אלא מטפלים שנותנים מהלב ומהנשמה.

בצפון הארץ- בקיבוץ יגור במקום פסטוראלי ומפנק, הכרתי את אבישי רובנר בן 26, בן קיבוץ. בוגר מכללת רידמן בהצטיינות. 
אבישי רובנר טיפולי מסאג'ההמלצה שלי רות ברונשטיין

אבישי הוא מטפל יחסית חדש, אך הידע שלו מתבסס על מגוון סגנונות עיסוי מרקמות עמוקות לספורטאים ועד כוסות רוח, עיסוי שוודי, כולל טיפול ברפלקסולוגיה. אבישי מציין: "לתחום נחשפתי עוד בילדותי כשחקתי כדורסל בליגת הנוער הארצית, הייתי חוזר הביתה תפוס ומותש. סבתי שהתמחתה ברפואה סינית, טיפלה בי באופן מסור ותמכה בי לאורך כל הדרך. שם צמחה אצלי הערכה והתשוקה למקצוע המגע, ועל חשיבות המגע לגוף כמו גם לנפש."  אבישי - מעסה רפואי ורפלקסולוג מתוך אהבה להזמנות טיפולים בצפון/בקליניקה במרכז:  054-661-8480 לדף הפייסבוק



דרומה יותר, במושב שקט ונעים הכרתי את שאול ניסים בקליניקה שלו התנסתי בטיפול מסאג' להקלה בכאבי ברכיים. שאול ניסים החל את דרכו בתחום כקריירה שנייה, התחושה של הגשמת היעוד בטיפול דרך מגע, הובילו אותו להגשים חלום, ללמוד ולהתמקצע, לרכוש השכלה ותעודה, לפתוח קליניקה בבית פרטי שבמושב ישרש הממוקם בסמוך לעיר רמלה.    

שאול ניסים משקיע מהלב ובאהבה טיפולים בדרך של עיסוי רפואי, שוודי, רקמות עמוק ואבנים חמות.
להזמנת טיפול התקשרו ולא תתאכזבו: 054-2488680

הכתבה מתייחסת לטיפול בשיטת  Eft של ריפוי עצמי בהתבסס על רפואה חדשה, ולטיפולי הגוף בלבד מתחום: הילינג, מגוון מסאג' ורפלקסולוגיה. לתחומי טיפולים אחרים מומלצים המחברים בין הגוף לראש ומעצימים את הנפש והרוח בכתבת ההמשך הבאה.

_______________________


רוצים להיות מנויים שלי ?לחצו ומלאו פרטים לקבלת המלצות  והטבות ישירות למייל 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלי