השקת אולם התצוגה של Grohe המותג הבינלאומי המוביל בישראל.


באירוע פתיחה נוצץ לאורחים, עיתונאים, אדריכלים ומעצבים בתעשייה, נדב הרטל מנכ"ל חברת היבוא של המותג העל הגרמני גרואה Grohe בישראל מציין  "המותג Grohe התחיל בברזים והמשיך לתמהיל שיווק רחב מעבר לברזים,
משווק במעל 80 שנה לעולם לכ 130 מדינות וכעת נחת גם בישראל".


החברה הבינלאומית מהווה חיבור של מותג על בעל חכמה טכנולוגית יפנית והקפדה גרמנית. המותג Grohe מתאפיין ב 4 ערכים: מוצר איכותי בדוק. טכנולוגיה- קונצרן יפני המייצר מוצרים בעלי קדמה לפני כולם, מיצור מוצר צריכה משעמם למוצר מתקדם. החלק השלישי בחטיבה עיצוב חדשני ומתקדם. מטובי המעצבים באירופה. כל המוצרים מתעסקים בעולם המים ופועלים לחסכון במים ואיכות הסביבה. הערכים משתקפים על כל אחד מהמוצרים של החברה המביעה התייחסות למים וזרימה.
קונספט האולם מעוצב לפי חלום גרין הופנהיים הקולע ברעיון של אוירת מים ונפילת מים. יצירת מוקדים מהותיים ועגולים מהווים מרכז אלמנטים בחלל. מקלחת מיוחד. השתקפות בבריכה מעוצבת ולידם סדרת הברזים ותצוגה במרחב מיוחד מבודל ושונה, מעניק תחושה של מיתוג המוצר לערכי המותג כמו אלמנט העיגול, שילוב אלמנטים חיים כמו המים.  "יצרנו מסלול של גילויים ותחושה של חדשנות, הפתעה, אוירה של עולם המים עם ערכי החברה" מציין המעצב. כל האלמנטים מופיעים כמוצרים בחלל מוזאוני. הרגשת צלילות מים בגווני הצבע הכחולים.
הליין של Grohe מהווה בידול, מעולם הברזים הסטנדרטי, מהאינטרפוט "המתקדם", לחדש ב Grohe -סמרט קונטרול. בסמרט קונטרול: כל אחד מיציאות המים נשלט בכפתור. ניתן לכוון מים לפי טמפרטורה מועדפת, שומר על הטמפרטורה הקבועה, קיים מנגנון הגנה לילדים והטכנולוגיה חשמלית.

עולם מודרני וקדמה כך שבעתיד הטרנד יציג עיצוב נקי ובלחיצת כפתור. התמונות של המוצרים חדשניים בעיצוב נקי והייטקי. עיצוב אירופאי באיכות גרמני. Grohe - החלק המעניין, חלק דיגיטלי חכם שמוציא מים מסוננים מערכת של גרואה - grohe. כל מה שצריך לעשות הוא להחליף מסננים, או גז למים מוגזים.
כל מוצרי Grohe גרואה בעלי אחריות 7 שנים מלאות על כל מוצר ומוצר של החברה.

באולם אי אפשר להתעלם מהאסלה החכמה והחדשה בארץ של המותג, האסלה ההייגינית המתקדמת והמעוצבת בעולם. 

האסלה נפתחת לבד כשמתקרבים, תאורת נאון שמכוונת לסימון הקליעה על המטרה ומניעת לכלוך. אסלה יכולה לעבוד דרך סמרט או משלט, שטיפה אחורית וקדמית, כיוון לטמפרטורת מים. אוורור וחימום לייבוש. פעולת השטיפה שקטה והכל ללא רעש כלל. אולם החברה חדשני ומעורר התפעלות מזכיר לי את מלונות הנוחות מיפן. מוצר על בשונה מהאחרים הקיימים כיום בישראל, החשיבה קדימה. 

גרואה- Grohe אחת החברות המתקדמות בצעד אחד, מעל הקיים בישראל. המותג גרואה- Grohe נחשב מבין המותגים הכי משפיעים על התנהגות צרכנים חברת גרואה -grohe נמצאת  במקום ה30 מבין המשפיעניות. דוגמא לפרויקטים בארץ ובעולם של החברה נמצאים בבתי מלון יוקרתיים בארץ. אולם היבואן משווק לכל הרשתות. מכאן המקום לנתינת שירות לקהל הצרכני. כרגע המותג נמצא: בכרמים במלון מעלה החמישה, וולדוף אסטוריה, סטאי טבריה ובכל חלקי העולם.



בהצלחה ענקית ההמלצה שלי רות ברונשטיין Grohe גרואה ישראל