אוהבות אופנה ישראלית? זה הזמן להביע את אהבתכם! מצילים את הבית!  




רוב הגברים, ונשים במיוחד אוהבות להתלבש יפה, לקנות בגדים, אני לא המיוחדת ולא מחדשת לכם שום דבר.
המגמה בשנים האחרונות לקנות באתרי אופנה בחו"ל, כי למה לשלם כפול? 
 אבל זהו שלא, חייבים להציל את מותגי האופנה הישראלית!  אפשר וצריך לשנות את מדיניות המחירים המנופחים אותם אנו נאלצות לשלם מבחירה, להיאחז בחווית הקנייה של המדידה לפני, להציל את תעשיית האופנה המקומית, מבלי שכולנו נפשוט את הרגל, כי להעצים מדינה אחרת על חשבון הבית , זה פשוט וקל!

אוהבות אופנה ישראלית, חשוב לכם להביע סולידריות? רוצות לקבל חינם פריט  מ20,000 פריטי אופנה שיושלכו?

 הידיעה הזו עבורך: יום חמישי 7.6.18 בשעה 15:30 בפינת הרחובות אילת ואליפלט, תל אביב-יפו.

יצרני האופנה מגבירים את המאבק נגד מדיניות המיסוי של האוצר בהפגנה שתתקיים השבוע יחולקו לציבור 20,000 פרטי לבוש בחינם כמחאה

התנועה לעידוד האופנה בישראל* אשר מאגדת מאות יצרני טקסטיל ואופנה מקומיים, תפגין ביום חמישי** הקרוב בשעה 15:30 בתל אביב-יפו, במחאה על מדיניות שר האוצר משה כחלון, אשר ממשיכה לדברי התנועה להרוס ולחרב את תעשיית האופנה והטקסטיל הישראלית.
בהפגנה מתכוונים היצרנים להשליך כ-20,000 פרטי לבוש שונים על הרצפה אשר יצרו ערימה ענקית כמחאה ותחת הסיסמא "כחלון חיסל לכולנו את העסקים!".


עיקר המאבק של יצרני האופנה שהחל בשבועות האחרונים עם הקמתה של התנועה, מתמקד בשני נושאים עיקריים: הכלת מכסי הגנה על יבוא פרטי לבוש מסין, אשר לא קיימים כלל בהשוואה למקובל במדינות אירופה וארצות הברית. בנוסף, השוואת הפטור ממע"מ אשר מקבלים אתרים בינלאומיים מקוונים ברכישה עד 75$. על פי התנועה, האחראי העיקרי למשבר בענף הוא שר האוצר משה כחלון אשר עד כה מחריב באופן שיטתי את הייצור המקומי.


ראש המטה של התנועה לעידוד אופנה בישראל, דניאל אלחרר (הבעלים של רשת האופנה דניאל תוצרת ישראל כחול-לבן) אמר השבוע לקראת ההפגנה המתוכננת: "אנו נאבק בכל מחיר עד אשר תושג תחרות הוגנת והשוואת תנאים מול היצרן הסיני והאתרים המקוונים. באוצר מתעלמים מתעשייה אשר כוללת מאות יצרני אופנה, מעצבות אופנה וחנויות אופנה קמעונאיות המעסיקים אלפי עובדים, גזרנים, תדמיתניות, מעל 5000 תופרות בגליל ועוד 25,000 ברש"פ. לא ניתן לפופוליזם של שר האוצר משה כחלון לבלבל את ציבור הצרכנים. לא מורידים את יוקר המחייה על ידי חיסול התעשייה המקומית. לצערנו שר האוצר הפך אותנו לפרה החולבת של המשק".
על פי נתוני התנועה לעידוד האופנה בישראל, במדינות אירופה קיים מכס הגנה בשיעור של 12%, בקנדה ובאוסטרליה בשיעור של 18% ובארצות הברית מכס ההגנה נע בין 17% ל-33%. המכס הזה מאפשר ליצרן המקומי תחרות הוגנת מול ייבוא מסובסד מסין.

*התנועה לעידוד האופנה בישראל הינה עמותה רשומה אשר מרכזת מאות יצרני טקסטיל ואופנה בישראל ואשר חרטה על דגלה את נושא חשיבות השמירה על הייצור המקומי.

**יום חמישי 7.6.18 בשעה 15:30 בפינת הרחובות אילת ואליפלט, תל אביב-יפו.