נירוסטה הטרנד העולמי שכבש את עיצוב המטבח הבייתי. 


מה שבעבר אפיין את המטבח התעשייתי, כיום הפך למוצר המבוקש על ידי טובי השפים בעולם, המעצבים בוחרים להציג את הנירוסטה גם במטבחים הביתיים החדשים בסגנון עיצוב נקי מינימליסטי.


החיים היום יומיים מסתובבים סביב האוכל, הארוחות השיח המשפחתי במטבח, ולכן אט אט המטבח הפך להיות לב הבית. ה"חדר" בו מתכנסת המשפחה, בו הבישול והארוחה והשהייה היא משותפת. מה שמביא את הלקוחות בהשקעה ובשימת לב כיצד יראה המטבח. הטרנד בשנים באחרונות שצבר אט אט תאוצה והיום הינו חלק בלתי נפרד במטבח הביתי הינו הנירוסטה.
המטבח הביתי היום משלב יותר ויותר נירוסטה שמאפשרת פתרונות עיצוביים בהתאמה אישית.
הטרנד של קווים ישרים, "מראה נקי", חדשני הכניס את הנירוסטה ושם אותה במקום מוביל היום במטבחים הביתיים.

מאחר והמגמה הנוכחית מאפשרת למעצבים ולאדריכלים, מספר עוביי נירוסטה, מס' גימורים כגון מאט, וינטאז', סאטן או מראה, מיטב האדריכליים משלבים כיום משטחים דקים כפינות הישיבה במטבח, כמשטחי עבודה המשולבים עם אגניות, כיריים, כיורים, תנורים, מתקני שקעים חיפויים וברזים הניתנים אף הם במספר גימורים.


אחת החברות המובילות בתחום חברת תותחני, המתמחה במשך שנים ,ביבוא ושיווק מוצרי צריכה ביתיים ייחודיים ויוקרתיים למטבח ולאמבט ובמתן פתרונות חדשניים, מעוצבים ופונקציונליים.
בחרה לפני למעלה מעשור את חברת BARAZZA , החברה המובילה בעולם לייצור משטחי נירוסטה,  עם  50 שנה של ניסיון ומיומנות שהביאו להפיכת המטבח ל"מעבדה" יצירתית בכדי לאפשר ללקוח התנסות עם סגנון חדש ותכונות פונקציונליות חדשות. השימוש בפלדת אל חלד מדרג 304AISI  המכילה רמה גבוהה של כרום וניקל, חומר מעולה במונחים של חוסן והיגיינה שהינה מוגנת מפני היווצרות קורוזיה, הגיינית ביותר ונשמרת לאורך זמן, לצד הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ליצירת כיריים, תנורים כיורים וברזים המיועדים למטבחים הביתיים. בזכות הפתרונות העיצוביים והייחודיים, BARAZZA  נהנית משיתוף פעולה עם מיטב יצרני המטבחים היוקרתיים והמובילים בעולם.

 BARAZZA הינה החברה היחידה בעולם המאפשרת כיריים שקועות ושטוחות בקו ישר עם משטח הנירוסטה. החברה משתמשת אך ורק בנירוסטה הגבוהה ביותר לייצור משטחים. קיימים 4 סוגי גימורים מפוארים לבחירה : סאטן, מט, וינטאג', מראה. BARAZZA   מציעה סדרות שלמות של התאמת מוצרים מעוצבים ומותאמים כ"חליפה" המתאימה ללקוח כשבלב הסדרות הנירוסטה מובילה!

משטחי נירוסטה FREE FUSION-B     מבית BARAZZA עובי משטח 6 מ"מ
ניתן להתקנה מעל כל סוג של משטח קיים!!!
התכנית המודולורית של ה- FREE FUSION-B   מאפשרת התאמה אישית מקסימלית של המשטח וכאמור התקנה מעל כל סוג של משטח קיים.  בהתאמה לקונספט השטוח סדרת FREE -B   של תנורים, כיריים וכיורים. שילוב של אסתטיקה ופונקציונאליות.


משטחי נירוסטהLAB FUSION מבית BARAZZA עובי משטח 1 מ"מ
ניתן להתקנה מובנית (עם שפה שטוחה) להשגת התיישרות בקו המשטח הקיים.


העיצוב של שיטת ה LAB FUSION שם נירדף לאלגנטיות ומקצועיות. הלקוח, יכול לבחור בין מבחר סוגים של כיריים LAB – הכירים השטוחות והשקועות בעולם !!!יחד עם כיורים ישרים וליצור משטח מותאם וייחודי עם אלמנטים מונמכים שתולים בהתקנה שטוחה או בהתקנה עליונה.
האלמנטים של הבישול והשטיפה מתיישרים ומסתדרים בשורה אחת, בקו אחיד ומאפשרים "החלקה" של רשתות הנירוסטה ומשטחי החיתוך. כל זה, מתחבר ומסכם את השימושיות והתועלתיות ונותן לך קלות בניקיון המשטח.סדרת מוצרי LAB מודלרית וגמישה, בסגנון נקי וחיוני, בהתאמה למטבחים הפתוחים, משטחים שטוחים.


להשיג בחנויות המטבחים המורשות ע"י היבואן.
טלפון לברור חנות מורשית:03-9513378