טיפולי אסתטיקה KYTERIA

 המדריך לטיפול בשקעי עיניים

הזרקת חומצה היאלורונית לאזור שקעי העיניים, יכולה לשנות את המראה העייף וחסר האלסטיות,לעיניים ערניות ומוארות יותר. יחד עם זאת, אזור שקעי העיניים הוא אזור מסובך ולא סלחני. כך תעשי זאת נכון. בלי להזיק לעצמך, לתוצאות בטוחות!! 

 באדיבות:  ד"ר אנה זנקוביץ', מנהלת רפואית ברשת מרפאות האסתטיקה KYTERIA.

"אזור העיניים הוא אחד האזורים הקשים לטיפול מצד אחד, ומצד שני אזור הנוטה להזדקן מהר ומסגיר את גילנו, הטיפול בחומצה היאלורונית למילוי שקעי העיניים הופך מבוקש יותר ויותר. 

הטיפול האסתטי, שנמשך מספר דקות בלבד בעצם, עוזר לטשטש את הצבע הסגלגל שיוצרים כלי דם והשרירים מתחת לעור הדקיק של העין ומנטרלים את הצל שנוצר מהשקע באזור. החומצה ההיאלורונית העדיפה לטיפול זה היא חומצה המיועדת ספציפית לאזור העיניים.

"התוצאות מהמילוי בחומצה היאלורונית יכולות להיות יפות מאוד ולהימשך בין שנה לשנה וחצי, ולפעמים אף יותר. 

התנאי לכך, שהטיפול יבוצע על ידי רופאים מנוסים המבינים את האנטומיה והרגישות של האזור.

 שקעי עיניים הוא אחד האזורים המועדים לפורענות, ובידיים לא מנוסות יכול להיווצר  מראה נפוח מעבר לחוסר הרמוניה  וטבעיות, יתרה מכך גוון כחלחל, משטפי דם פנימיים, ההיפך מהתוצאה הנדרשת..

"מילוי שקעי עיניים בחומצה היאלורונית הוא לא הטיפול האסתטי היחידי שניתן לבצע באזור העיניים. 

-טיפול בבוטולינום טוקסין לאזור העיניים הוא טיפול קל ומהיר, ללא זמן החלמה.

- בשונה ממילוי שקעים בחומצה היאלורונית, האפקט של הפעולה, נמשך בממוצע בין 3 ל-4 חודשים, בנוסף לכך שההוצאה הכספית נמוכה משמעותית ממילוי שקעים בחומצה היאלורונית

הבוטולינום טוקסין מטפל בקמטוטים בצדי העיניים על ידי הרפיה של השרירים המיועדים ומונע את פעולת ההתכווצות.

פעולה זו מעלימה לחלוטין, או לפחות מטשטשת משמעותית, את הקמטוטים ומשחררת את הלחץ והכובד באזור, מה שמשווה לנו מראה צעיר, חלק ועירני יותר. לעתים ניתן גם להעלות מעט את הגבה, מה שבהחלט מוסיף לנו למראה.

"הלהיט שסוחף את נשות הוליווד, הטרנד החדשני הינו שימוש בחוטים הנספגים למשיכת קצה הגבה ויוצר מראה שועלי. ההליך קצר, נמשך רק עד 30 דקות,  וזמן החלמה הינו מספר ימים. לנשים עם עור בוגר שמעוניינות במראה טבעי, ניתנת אפשרות של הרמת הגבה בטכניקות שונות על ידי החוטים. מהווה חלופה לנשים שאינן מעוניינות בניתוח ועדיין רוצות מענה ומראה צעיר יותר ורענן 

"בנוסף לטיפולי ההזרקות והניתוחים מרופאים מומחים, ניתן לשפר את מרקם העור, את הכהויות ואף את אותם עודפי עור וקמטוטים, הדבר כרוך בטיפולים נוספים ומשלימים.

אחד הטיפולים הינו המכשיר התומך בשימירה על הכושר הטבעי של העור, כדי לשקם את עצמו, באמצעות עידוד יצירת ATP בתוך התא עצמו, בכך, מאזן את פיזור היונים אשר מסביב לתא ומאפשר תפקוד יעיל שלו. 

המכשיר מאפשר  סירקולציה טובה לכלי הדם הקטנים מסביב לעין,ולכן עוזר לכהויות מסביב לעין. 

אחת הסיבות לכהויות היא הצטברות של נוזל המכיל מרכיבים של מערכת החיסון והתרחבות כלי הדם. 

המכשיר עוזר למערכת כלי הדם לתפקד בצורה בריאה ובכך מפחית את הכהויות.

"בעיה נוספת שקיימת באזור העיניים היא הפעילות הגדולה יחסית של השריר העוטף את העין, וזאת בשל מימיקה רגילה בחיי היום-יום כמו מצמוץ וצחוק. 

במשך הזמן העור מאבד את האלסטיות שלו, גם בקרב מי שמקפידה על הזרקת הבוטוליניום טוקסין, נוצרים עודפי עור. 

בעודפי העור ניתן לטפל במכשיר פלזמה ש״מאדה״ את עופי העור ברשת מרפאות האסתטיקה KYTERIA על ידי מתיחת העור מסביב לעין.

המידע באדיבות:  ד"ר אנה זנקוביץ', מנהלת רפואית ברשת מרפאות האסתטיקה KYTERIA.

 https://www.instagram.com/p/CEQxxr4nTgy/

המלצה של רות, יח"צ דג הזהב, צילום:רשת מרפאות האסתטיקה KYTERIA.