הקיטנה מאמריקה ואירופה מגיעה לישראל

        קייטנת הלמידה   הספורטיבית, מארה"ב             ואירופה תככב הקיץ   בישראל, בזכות  גלעד     פרישמן

מה יחודה של קיטנה זו, שמסתמנת לאחת המבקשות על ידי הורים רבים?

הקייטנה תגרום להעצמת ילדיכם, העלאת ערכם וביטחונם העצמי ומיצוי הפוטנציאל שלהם, כחוויה באמצעות ספורט!

 ספרו של ג'ון רייטי: "הניצוץ", מדבר על כך שספורט בשעת אפס משפר משמעותית את הישגי הילדים בלימודים. לפני כשנה וחצי, ראה גלעד פרישמן הדגמה של מערכת אינטראקטיבית המשלבת ספורט ולמידה ומיד ידע שזאת מערכת שיכולה להוות שינוי מהותי בתהליך הלמידה של ילדים בישראל, שכן מחקרים בארה"ב (וספרו של רייטי), הוכיחו כי פעילות ספורטיבית ממקדת את הילדים, מפעילה מערך של אזורים נרחבים במוח, מעלה את הדופמין במוח ולפיכך את הקשב והריכוז והתוצאות הלימודיות משתפרות פלאים. השילוב של הספורט והלמידה הוא שילוב מנצח!

פרישמן הביא איתו את שיטת הלמידה הספורטיבית מארה"ב ואירופה. הרעיון הוא להעצים ילדים דרך ספורט. חזונו הוא לשלב את המערכת הזאת, במערכת החינוך בישראל, כפי שזה קורה ברחבי העולם. 

השיטה מאפשרת לעבוד עם ילדים שהביטחון, הדימוי העצמי שלהם נמוך והציונים נמוכים, אך יש להם פוטנציאל לשפר אותם באמצעות הספורט: לבנות מסוגלות וביטחון עצמי, לשפר את התדמית שבה הסביבה רואה אותם ולהתעצם בכל המובנים.

למידת לוח הכפל דרך ספורט

  ✅✅✅✅✅למערכת הלמידה האינטראקטיבית החדשנית דרך ספורט שיובאה מארה"ב, יש מגוון אפליקציות המאפשרות תחומי לימוד שונים, באמצעות שימוש בספורט. המשחקים מוקרנים על קיר והילדים מתבקשים להשליך כדור ללמוד את לוח הכפל דרך ספורט; פיזיקה לילדים: העכבר צריך להגיע לגבינה ויש לו בדרך מכשולים לעבור; טטריס; דוג'ו – דמות עושה תנועות וצריך לחקות אותה; דמות שעושה ריקודים וצריך לחקות אותה; מפלצת הממתקים – צריך לזרוק כדור על הממתקים לפני שהם מגיעים לפה של המפלצת, אחרת היא צריכה ללכת לרופא שיניים (מחנכת לבריאות וניקיון הגייני); קליעה למטרה; כדורגל; כדורסל; למידת אנגלית דרך דמויות של חיות; פאזלים; משחק למען איכות הסביבה – צמח שצריך להשקות ולפגוע במזיקים לו ומשחקים נוספים. 

קייטנת למידה ספורטיבית

הקייטנה המותאמת לטווח גילאי 4-9 תערך למקסימום 20 ילדים (בקבוצות קטנות של 10), מציעה שילוב בין למידה עם המערכת האינטראקטיבית, לסוגי ספורט שונים שילדים אוהבים ביניהם: ארגז טיפוס, מתקנים תלויים, קפיצה לגובה, סדנאות ריקודים במגוון סגנונות, היפ הופ, ג'אז, מודרני, בלט, יצירה ואמנות במגוון תחומים (ביניהם תכשיטנות) והכל תחת מסגרת מסודרת, הכוונה ובטיחות מרבית.

המחירים לקייטנת למידה ספורטיבית: 

קייטנה 5 ימים, א-ה 08:30-14:00, 1,000 ש"ח, בין התאריכים 4.7-31.8 -עשרים ילדים בקבוצה, בחלוקה לשתי קבוצות של עשרה ילדים באחת.

מעל 10 נרשמים – יש גם הסעות לקייטנה.

הקייטנה מתקיימת ברחוב החרושת 19 ברמת השרון בסטודיו ממוזג. לפרטים

050-6431137

פייסבוק   אינסטגרם.


המלצה של רות הצטרפו אלינו לפייסבוק, ועקבו גם באינסטגראם כי עשרות אלפי מנויים חברים ונהנים